• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2014 / 09 / 13

دیروز و امروز بازیگران فیلم «فارست گامپ»

فارست گامپ فیلمی ساخته ی سال 1994 که شش جایزه ی اسکار آن سال را از آن خود کرد؛ بهترین فیلم، کارگردانی، فیلم نامه ی اقتباسی، بازیگر مرد، تدوین و جلوه های ویژه. تام هنکس ستاره ی این فیلم نقش مردی کند ذهن را داشت که ناخواسته خود را میان لحظاتی حساس از تاریخ چون جنگ ویتنام، رسوایی واتر گیت و ملاقات با الویس می یابد. حال، 19 سال بعد، ببینیم تام هنکس و دیگر بازیگران این فیلم طی این سال ها مشغول به چه کارهایی بوده اند.

تام هنکس، فارست گامپ

فیلم فارست گامپ

دیروز: تام هنکس بازیگر نقش فارست گامپ، مردی که در ایستگاه اتوبوس، زندگی اش را برای غریبه ها تعریف می کند. جان تراولتا، چوی چیس و بیل مورای همگی این نقش را رد کرده بودند. تراولتا بعدها اذعان کرد که نپذیرفتن این نقش اشتباه بزرگی بوده است.

امروز: هنکس در فیلم های «رانده شده» و «قطار سریع السیر قطبی» بار دیگر با روبرت زمکیس (کارگردان فارست گامپ) همکاری کرد. او اخیرا نیز در تریلر درام «کاپتان فیلیپس» و پس از آن هم نقش والت دیزنی در فیلم «نجات آقای بانکس» را بازی کرده است. نقش روبرت لانگدن هم برای سومین بار در فیلم «دوزخ» پس از فیلم های «کد داوینچی» در 2006 و «فرشته ها و شیاطین» در 2009 به او سپرده شده است؛ این فیلم سال 2015 اکران خواهد شد.

رابین رایت، جنی کوران

فیلم فارست گامپ

دیروز: بازیگر نقش دوست کودکی های فارست گامپ که تا پایان فیلم همراه با او بود. پیش از آن نیز، رایت در فیلم های «شاهزاده عروس» و «اسباب بازی ها» ایفای نقش کرده بود.

امروز: او در فیلم های دیگر زمکیس به نام های «بیوولف» و «سرود کریسمس» نیز بازی کرد. همین طور اخیرا در فیلم های «دختری با تتوی اژدها» و «مانیبال» ایفای نقش کرده است. چندی بعد نیز می توان او را در فیلم نیمه انیمیشن فولمان یعنی «کنگره» دید.

سالی فیلد، خانم گامپ

فیلم فارست گامپ

دیروز: ستاره ی فیلم «ماگنولیاهای فولادی» و سریال تلویزیونی «راهب پرواز کننده»، نقش مادر فارست را بازی می کرد که بی قید و شرط عاشق او بود و هرچه در توان داشت را بکار می گرفت تا او را به بهترین نحو بزرگ کند. جالب است بدانید گرچه او نقش مادر فارست را بازی می کرد اما تنها 10 سال از هنکس بزرگتر بود.

امروز: فیلد چند سالی از بازیگری در فیلم ها به دور بود و در سریال تلویزیونی «برادرها و خواهرها» به ایفای نقش می پرداخت. سال 2012 اما با بازی در فیلم های «لینکلن» و «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» به دنیای فیلم بازگشت. او در «مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2» نقش عمه می را بار دیگر بر عهده خواهد داشت.

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:

صفحه بعد >>



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید