• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 11 / 13

برترین فیلم های اکشن 2018 – قسمت دوم

با توجه به اینکه تا پایان سال 2017 زمان زیادی باقی نیست لذا بر آن شدیم تا محبوبترین و برترین فیلم هایی که قرار است در سال 2018 اکران و منتشر شوند را معرفی کنیم. در مقاله قبلی وبسایت یاد بگیر دات کام با چند مورد از بهترین فیلم هایی که بالاترین امتیاز را در IMDb دارند آشنا شدید، اگر از طرفداران فیلم های اکشن و ماجراجویی هستید پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

پسر جهنمی – Hellboy

پسر جهنمی فیلمی اکشن، ماجراجویی و تخیلی به کارگردانی نیل مارشال است، این فیلم ادامه سری فیلم های پسر جهنمی سال های 2004 و 2008 می باشد. در واقع ایده این نسخه از فیلم در سال 2014، از سمت مایک میگنولا، خالق و نویسنده آثار «پسر جهنمی» مطرح شده است.

در این قسمت هل بوی، راهی انگلستان می‌شود تا به مبارزه با مرلین و ملکه خون که یک موجود عجیب قرون وسطایی است و قصد نابودی بشریت را دارد بپردازد ولی جنگ میان آنها، چیزی جز نابودی جهان را در پی ندارد و …

کارگردان: نیل مارشال

ستاره ها: میلا یوویچ، دیوید هاربر، ایان مک ‌شین و دنیل دای کیم

فیلم پسر جهنمی - Hellboy

هالووین- Halloween

فیلمی ترسناک از مجموعه Halloween است، این مجموعه دنباله‌ مستقیم فیلم ابتدایی خواهد بود. هنوز جزئیات بیشتری از فیلم جدید هالووین در دست نیست.

کارگردان: دیوید گوردن گرین

ستاره ها: جودی گریر و جیمی لی کرتیس

فیلم هالووین- Halloween

غارتگر- The Predator

فیلمی اکشن، ماجراجویی و ترسناک محصول ایالات متحده آمریکا است. تاکنون هیچ اطلاعات دقیقی از داستان فیلم منتشر نشده، اما بلک کارگرادن این فیلم تایید کرده که ادامه ی فیلم غارتگر 1987 خواهد بود.

کارگردان: شین بلک

ستاره ها: ایوان استراهوفسکی، ادوارد جیمز آلموس، الیویا مان و رابرت بوید هالبروک

فیلم غارتگر- The Predator

سولو: داستانی از جنگ ستارگان – Solo: A Star Wars Story

فیلمی اکشن و علمی تخیلی محصول آمریکا که تاریخ اکران آن 4 خرداد 1397 اعلام شده است. هان سولو و ماجراجویان Chewbacca قبل از پیوستن به شورش، در ابتدا با لندو کلاریسین مواجه می شوند و … .

کارگردان: ران هاوارد

ستاره ها: امیلیا کلارک، پل بتانی، وودی هارلسون و دونالد گلاور

فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان - Solo: A Star Wars Story

آکوامن – Aquaman

فیلمی در سبک ابرقهرمانی، اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی محصول ایالات متحده است. داستان فیلم حول محور شخصیتی به اسم آرتور است، آرتور با بروز اتفاقاتی متوجه می شود که وارث پادشاهی شهر زیر آب رفته آتلانتیس است حال او باید گامی رو به جلو بگذارد و برای مردمش و دنیا یک قهرمان باشد و … .

کارگردان: جیمز وان

ستاره ها: جیسون موموآ، نیکول کیدمن، امبر هرد و دولف لاندگرن

فیلم آکوامن - Aquaman

مأموریت غیرممکن 6 – M:I 6 – Mission Impossible

فیلمی اکشن، ماجراجویی و مهیج محصول آمریکا که در سال 2018 منتشر خواهد شد. تاکنون اطلاعاتی درباره داستان این فیلم منتشر نشده و علاقمندان به این مجموعه باید تا زمان اکران آن منتظر بمانند.

کارگردان: کریستوفر مک کوری

ستاره ها: تام کروز، ربکا فرگوسن، میشل لین موناهن و هنری کویل

فیلم مأموریت غیرممکن 6 - M:I 6 - Mission Impossible

هشت یار اوشن – Ocean’s Eight

فیلمی اکشن، جنایی و مهیج محصول آمریکا که در سال 2018 منتشر خواهد شد. ساندرا بولاک گروهی از سارقان حرفه‌ای را برای یک دزدی بزرگ در شهر نیویورک رهبری می‌کند و … .

کارگردان: گری راس

ستاره ها: مت دیمون، کیت بلانشت و هَنا داکوتا فانینگ

فیلم هشت یار اوشن - Ocean's Eight

وینچستر: خانه‌ای که ارواح ساختند- Winchester: The House That Ghosts Built

یک فیلم زندگینامه‌ای، فانتزی و ترسناک محصول ایالات متحده آمریکا 2018 است. سارا وینچستر (Helen Mirren)، کـه شوهرش ویلیام و فرزندشان بطور ناگهانی فوت کرده اند، بسیار مصر است که نفرین شده و پس از مشورت با فالگیر و پیشگوها شروع می کند به ساخت خانه رمزآلود وینچستر در ﺳﻦ ﺧﻮﺯﻩ، ﮐﺎﻟﯿﻔﺮﻧﯿﺎ …” این فیلم بر اساس رویدادی واقعی ساخته شده است.

کارگردان: ﻣﺎﯾﮑﻞ ﺍﺳﭙﯿﺮﯾﮓ ﻭ ﭘﯿﺘﺮ ﺍﺳﭙﯿﺮﯾﮓ

ستاره ها: جیسون کلارک، دیم هلن میرن، سارا اسنوک و آنگوس موری لینکلن سمپسون

فیلم وینچستر: خانه‌ای که ارواح ساختند- Winchester: The House That Ghosts Built

پنجاه طیف آزاد شده –  Fifty Shades Freed

فیلمی رو به اکران رمانتیک به کارگردانی جیمز فولی محصول آمریکا است و دنباله‌ای بر فیلم رو به اکران «پنجاه طیف تاریک‌تر» در سال 2017 به شمار می‌رود.

کارگردان: جیمز فولی

ستاره ها: داکوتا جانسون، جیمی درنان، آریل کبل و تایلر هوچلین

فیلم پنجاه طیف آزاد شده -  Fifty Shades Freed

لانه دزدان – Den of Thieves

فیلمی اکشن، جنایی و درام محصول ایالات متحده است، یک دزد زمانی که در حال برنامه ریزی برای سرقت از یک بانک است، بین دو گروه از جنایتکاران گیر می افتد که …

کارگردان: کریستین گودگست

ستاره ها: جرارد جیمز باتلر، پابلو شرایبر و سونیا بلمرز

فیلم لانه دزدان - Den of Thieves

برخی فیلم های معرفی شده در این لیست جزئیات آن تاکنون منتشر نشده بنابراین علاقمندان تا اکران این فیلم ها باید منتظر باشند، توصیه می کنیم تماشای این فیلم ها را در سال 2018 از دست ندهید.

تهیه و تنظیم: زهرا صـانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید