• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 11 / 14

بازی اندروید فیجت اسپینر+لینک دانلود

فیجت اسپینرها نوعی اسباب بازی هستند که برای افزایش تمرکز و آرامش افراد طراحی و ساخته شده اند که این روزها بسیاری از افراد خصوصا کودکان از آن استفاده می کنند. در این مقاله لینک دانلود بازی فیجت اسپینر را تهیه کرده ایم تا به راحتی از گوگل پلی دانلود کنید و روی گوشی و تبلت خود نصب کنید.

دانلود بازی اندروید فیجت اسپینر

بازی Fidget Spinner .io  یک بازی الهام گرفته از بهترین بازی های io است، اما با پیچ و تاب های جدید و سرگرم کننده می باشد. در این بازی هدف شما بسیار ساده است یعنی تسخیر بزرگترین قلمرو!

در ابتدا بازی دستی، ساده به نظر می رسد. اما برای تسخیر فضا باید مهارت زیادی داشته باشید.

فیجت اسپینر خود را هر چه بیشتر بچرخانید و هرچه بیشتر بتواند با دیگر فیجت اسپینرها برخورد کند باعث می شود که اسپینر آن ها خراب شود و امتیاز بیشتری به دست آورید.

بازی اندروید کم حجم

مهم نیست جسور یا با احتیاط باشید، بلکه می توانید دشمنان خود را با بهترین استراتژی ها نابود کنید و فضای بزرگتری را برای خود تسخیر کنید. حرکات کوچکی انجام دهید تا به سایز بزرگتری تبدیل شوید. باید مواظب باشید مورد اصابت سایر فیجت ها قرار نگیرید چون با لمس آنها از بین می روید.

این بازی سرگرم کننده را می توانید از گوگل پلی به صورت رایگان دانلود کنید و بر روی گوشی و تبلت خود نصب کنید.

لینک دانلود

ترجمه: میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید