• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2017 / 11 / 25

رمانتیک ترین مقاصد برای ماه عسل

هنگامی که صیغه عقد بر زن و مرد جاری می شود، از اولین برنامه ریزی ها برای شروع یک زندگی مشترک، رفتن به ماه عسل است.

در این مقاله سعی داریم که بهترین مقاصد برای ماه عسل را معرفی کنیم که در این سفرهای مخاطره آمیز “پول مساله ی اصلی نیست و اهمیتی ندارد” شاید عده کمی بتوانند چنین بودجه ای را فراهم کنند و به چنین سفرهای رویایی بروند. برخی به جای اینکه پولی را برای تدارک جشن عروسی خرج کنند و با اینکه اعتقاد دارند که این خرج یک بار در زندگی فرد پیش می آید، باز ترجیح می دهند پول آن را صرف رفتن به سفررمانتیک و رویایی در اقصا نقاط جهان کنند.

 

بهترین مقاصد برای ماه عسل

برای اینکه پرواز ارزان تری داشته باشید فصولی که قیمت بلیط کمتر است را انتخاب کنید.

توسکانی، ایتالیا – اروپا

توسکانی درست مثل کتابها و فیلمهایی است که تابش آفتاب، درختان سرو، درختان زیتون و تاکستان های پراکنده را به تصویر می کشند. یک ماه عسل در شمال غربی ایتالیا با شبهای رویایی در قلعه قدیمی که تبدیل به یک هتل شده است.

توسکانی ناحیه‌ای در ایتالیا با مساحت ۲۲٬۹۹۰ کیلومتر مربع و جمعیت ۳٫۶ میلیون نفر با مرکزیت فلورانس است.

توسکانی بیشتر به عنوان ناحیه‌ای فرهنگی محسوب می‌شود و شش میراث جهانی یونسکو در آن وجود دارد: مرکز تاریخی فلورانس (۱۹۸۲)، مرکز تاریخی سینا (۱۹۹۵)، میدان کلیسای جامع پیزا (۱۹۸۷)، مرکز تاریخی گیمینگنانو (۱۹۹۰)، مرکز تاریخی پینزا (۱۹۹۶) و وال دورچا (۲۰۰۴).

بهترین مقاصد برای ماه عسل، توسکانی

بورا بورا – جنوب اقیانوس آرام

بورا بورا یکی از جزایر بادپناه جزیره‌های سوسایتی پلینزی فرانسه و یکی از مناطق آنسوی دریاهای فرانسه در اقیانوس آرام است. از آن به عنوان زیباترین جای جهان یاد می‌شود.

بورا بورا توسط جیمز کوک دریانورد و مکتشف بریتانیایی به عنوان “مروارید اقیانوس آرام” نامیده شده است. این جزیره کوچک می تواند جزو عجیب ترین سفرها برای ماه عسل زوج ها باشد. در اینجا خانه های ییلاقی با اتاقهای فراوان، ماساژ، غذا و نوشیدنی را سرویس می دهند. همه بایستی به کمک لوله و ماسک برای رسیدن به درب ورودی غواصی کنند.

بهترین مقاصد برای ماه عسل، بوبورا جنوب اقیانوس آرام

شهرستان ناپا، کالیفرنیا آمریکا

شهرستان ناپا شهرستانی واقع در شمال منطقه خلیج سانفرانسیسکو در شمال ایالت کالیفرنیا در آمریکا می‌باشد. از اماکن پر بازدید منطقه ناپا، یک واحد تولیدی نوشیدنی است که در آن قسمتی از کاخهای تخت جمشید با مقیاسی حقیقی بنا گردیده اند.

مقصد ماه عسل شهرستان ناپا، پناهگاهی برای آرامش زوجین است. مکانهایی برای خوش گذرانی و اسکان دارند. غذا خوردن در بالاترین نقطه رستوران ها و گشت و گذار در تاکستانها جذاب است.

بهترین مقاصد برای ماه عسل، ناپا ماساچوست

پاریس، فرانسه – اروپا

تصور کنید که ماه عسل خود را در رمانتیک ترین شهر جهان یعنی پاریس فرانسه سپری کنید!

در میان خیابان های سنگفرش شده با خطوط نورانی با ساختمانهای قدیمی صد ساله و درختانی در مسیر رودخانه سن قدم بزنید. رود سن پر آبترین رودخانه فرانسه است که در شمال غربی فرانسه جریان دارد و از میان شهر پاریس می‌گذرد. به نقاط هنری و جالب پاریس در روز سر بزنید و از دست پخت فرانسوی ها لذت ببرید.

برج ایفل

مالدیو، آسیا

مالدیو کشوری است جزیره‌ای در اقیانوس هند واقع در جنوب غربی هند. دوردست ترین حلقه از جزایر جایی است که برای ماه عسل زوجین منطقه رویایی دنجی است. مکانی عجیب و زیبا برای خوش گذرانی است طوری که دوست دارید تمام پول خود را در خانه های ییلاقی آنجا خرج کنید. طلوع و غروب خورشید را بر روی آسمان نیلگون می بینید. زمانی را برای شنا کردن در میان صخره های مرجانی صرف کنید تا مخلوقات خداوند را در زیر آبها مشاهده کنید.

بهترین مقاصد برای ماه عسل، مالدیو

کائوآئی، هاوایی – آمریکا

کائوآئی یکی از جزایر هشتگانه ایالت هاوایی آمریکا در اقیانوس آرام است. آسمان آبی، سواحل شنی قهوه ای و موجهای این اقیانوس را هر روز در کائوآئی، قدیمی ترین جزیره در هاوایی، می بینید. غذاهای محلی و بومی آنجا را امتحان کنید. مکانهایی وجود دارند که  فقط با پیاده روی می توانید از زیبایی های آنها لذت ببرید.

بهترین مقاصد برای ماه عسل،کاوائی

گرینا، مونتانا آمریکا

زوجهایی که می خواهند یک سفر ماجراجویانه و عالی را در ماه عسل خود تجربه کنند سفر خود را از گرینا دست نخورده و بکر در بیابان مونتانا شروع کنند. در محیطی ساختگی ماهیگیری کنید و در میان تماشاترین مناظر جهان اسب سواری کنید. حتی چادرهایی مخصوص ماه عسل زوجین دارند که می توانید به همراه وان مسی آنها را رزرو کنید.

بهترین مقاصد برای ماه عسل، گرینا

دومینیکا – آمریکا

دومینیکا یک مقصد عالی ماجراجویانه برای ماه عسل زوجهاست. آن حتی به “جزیره طبیعت” ملقب شده است چون بارندگی های زیاد سبب شده جنگل، بیش از نیمی از این جزیره کاریبی را بپوشاند. هنوز می توان خانه های ییلاقی شخصی و بنگله هایی برای تفریح را رزرو کرد که نزدیک پارک ملی مورن ترویس پیتون و دریاچه جوشان باشد.

پارک ملی مورن ترویس پیتون در سال ۱۹۹۷ در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

دریاچه جوشان نیز دومین رتبه در بزرگی در بین دریاچه های داغ دنیا دارد. دمای آب در حاشیه های دریاچه 82 تا 92 درجه سانتیگراد است و عمق 59 متر برای آن به ثبت رسیده است.

بهترین مقاصد برای ماه عسل، دومینیکا

نانتاکت، ماساچوست – آمریکا

رؤسا، اشخاص مشهور و سیاستمداران برای استراحت در این مکان جمع می شوند، اما زوجها اگر بودجه کافی را داشته باشند برای ماه عسل روزهای خوشی را رقم می زنند. رزرو صبحانه و تخت در خیابانی ساکت در نانتاکت، همچنین قدم زنی در ساحل خصوصی را تجربه کنید. یکی از جالب ترین تورها مثل گشت نهنگ یا سفر دریایی خوک آبی را رزرو کنید.

بهترین مقاصد برای ماه عسل،نانتاکت

استان کِبِک، کانادا

اگر بودجه کافی برای گذراندن ماه عسل خود در پاریس ندارید می توانید کِبِک را در الویت دوم خود قرار دهید. کوچه های سنگفرش شده، فروشگاه های شیک، قهوه رمانتیک و خیابانهای شلوغ نواحی تاریخی کارتیر پتیت چمپلین و موزه های هنری شما را به حال و هوای پاریس می برد.

بهترین مقاصد برای ماه عسل، کبک کانادا

اگر در توان مالی شماست حتما برای ماه عسل خود یکی از مقاصد بالا را انتخاب نمایید و از زیباییهای طبیعی و اماکن تفریحی آنجا، خاطره به یاد ماندنی را در ذهن خود حک کنید.

ترجمه: سمیه مظفری

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید