• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2014 / 09 / 23

پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری دنیا 2

میدان تایمز، نیویورک

پربازدیدترین گردشگری دنیا

بازدید سالانه: 39 میلیون و دویست هزار نفر

توریست ها برای تماشای بازی نور، نمایش های برادوی ( نمایش هایی که به طور خاص در خیابان برادوی انجام می شوند)، مراکز خرید غول پیکر و منظره ی زیبای آن به این میدان می آیند. مناطق مختص پیاده ها (خیابان هایی که در آن ها عبور وسایل نقلیه ممنوع شده) که در سال 2009 ایجاد شدند با انبوه میز های قهوه خانه ها، این میدان را به مکانی خواستنی تر برای گذران وقت تبدیل کرده اند. وجود هتل هایی با همه گونه قیمت و دسترسی به سیستم های حمل و نقل مانند مترو، اتوبوس، قطار و تاکسی زرد نیز از دیگر مزایای میدان تایمز است.

پارک مرکزی، نیویورک

پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری دنیا

بازدید سالانه: 38 میلیون نفر

نیویورک، فضاهای سبز بزرگتری نیز دارد اما هیچ کدام به اندازه ی پارک مرکزی که پهنایی حدود 850 جریب دارد شناخته شده نیستند؛ مقصدی تمام عیار هم برای توریست ها و هم برای شهروندان.

در آن جا می توانید درشکه سواری کنید، از باغ وحشی بزرگ دیدن کنید، از قلعه ی بلودر (Belveder) که متعلق به قرن 19 است بازدید کنید، یا پس از پیاده روی، روی چمن های گسترده ی آن استراحت کنید و به آسمان خراش های بالای سرتان خیره شوید.

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:

صفحه بعد >>



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید