• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 12 / 07

برنامه ها و ابزار خانه آرایی آنلاین – قسمت اول

آیا خوب نمی شد اگر این امکان وجود داشته باشد که پیش از اجرای ایده های طراحیتان، ببینید که در نهایت طراحی شما چه چیزی از آب در می آید؟ باید بدانید که این امر امکان پذیر است و ما این کار را به رایگان برای شما انجام می دهیم. در این حالت هیچ نیازی به خرید برنامه های کامپیوتری، کتاب ها و یا برنامه های آموزشی نیست؛ این کار به سادگی و تنها با مرور این برنامه های عالی و آنلاین کامپیوتری برای طراحی و ایده پردازی خانه تان، شدنی هستند.

ما برنامه های زیر را برای شما در نظر گرفته ایم، چرا که این امکان را می دهند که بدون داشتن اطلاعات اولیه در استفاده از نرم افزار های طراحی، به سادگی از آن ها استفاده کنید. این برنامه ها به شما این امکان را می دهند تا چیزی بیشتر از یک عملیات را اجرا کنید، برای مثال میتوانید از گالری دکوراسیون موجود، موارد مورد پسندتان را انتخاب کرده و کار اتاق ها و فضاهای موجود را تکمیل کنید. مهمتر از همه این است که همه آنها رایگان هستند.

بدون پرداخت هیچ هزینه ای، دیوارها را رنگ آمیزی و آنها را جابجا کنید.

Planner 5D

این برنامه از جامع ترین برنامه های رایگان موجود در بازار است. با استفاده از این برنامه می توانید اتاق ها را با ریزترین جزییات مهندسی و معماری همچون پنجره ها، پلکان و حایل ها طراحی کنید.

فعلا کاری به فضای خالی داخلی نداریم؛ این برنامه همچنین در طراحی محوطه و استخر نیز کمک کرده و همه این کارها را با گرافیک خیره کننده سه بعدی انجام می دهد.

برنامه ها و ابزار خانه آرایی آنلاین

طراحی داخلی روم استایلر 3D (Roomstyler 3D Home Planner)

در صورتی که تمایل به بارگزاری طرح خود دارید و یا تصمیم دارید روی طرح های موجود تغییراتی ایجاد دهید، این برنامه کاملا مناسب کار شماست. این برنامه (با نام سابق my deco 3D planner) به شما این امکان را می دهد تا دیوارها، درها و پنجره ها را بارگزاری کرده و یا از گالری های سابق برای این کار استفاده کنید.

تقریبا کار با سطح مشترک آسان است و این امکان را به شما می دهد تا طرح خود و تصویر سه بعدی را به صورت همزمان تماشا کنید. این امکان برای شما فراهم آمده تا با تغییر زاویه دوربین، زوایای مختلف کار خود را ببینید و همچنین دیوارها و سقف خود را با استفاده از طیف گسترده ای از رنگ ها، رنگ بزنید.

محصولات واقعی برای استفاده در طرح شما در این برنامه در نظر گرفته شده اند. می توانید از انواع وسایل برقی برای آشپزخانه گرفته تا انواع ابزار مورد نیاز باغ در گاراژ خود استفاده کنید.

اگر تمایل به استفاده از وسایل تزیینی در مدل خود دارید می توانید با انتخاب گزینه “در دسترس برای خرید” و پس از اطلاع از قیمت کالای مورد نظر، برای خرید آن (کالای حقیقی) اقدام کنید.

شما می توانید بدون اتصال و یا با اتصال به صفحه فیسبوکتان، طرح خود را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید. به همین منظور یک نرم افزار رایگان نیز در نظر گرفته شده است.

برنامه Planner 5D

ابزار های طراحی خانه آیکیا (Ikea Home Planner Tools)

تا به حال پیش آمده که حین ورق زدن صفحات کاتالوگ آیکیا، از خود بپرسید که این قفسه و یا میز و یا کتابخانه در اتاق من چه شکلی خواهد بود؟ متصور سازی این فکر شما امکان پذیر است. این نرم افزار طراحی رایگان و آسان به شما کمک میکند تا تصوراتتان را محقق سازید، فقط کافی است که با مراجعه به فروشگاه گالری وسایل خانه و دکوریجات، کالای مورد نظر را انتخاب کرده و پس از محاسبه قیمت آنها، از آنها پرینت گرفته و همراه با لیست خود به نزدیک ترین فروشگاه آیکیا بروید.

طراحی داخلی روم استایلر 3D (Roomstyler 3D Home Planner)

 

طراحی داخلی روم استایلر 3D (Roomstyler 3D Home Planner)
طراحی آشپزخانه آیکیا

همچنین آیکیا برنامه ای را صرفا برای آشپزخانه شما طراحی کرده است؛ این برنامه شما را قادر می سازد تا وسایل برقی، کابینت ها و سایر وسایل آشپزخانه را در کامپیوترتان به صورت یکجا به نمایش بگذارید.

همچنین این برنامه این قابلیت را دارد تا شما با استفاده از آن لیستی از وسایل مورد نیاز برای آشپزخانه تان را تهیه کرده و با استفاده از آن هزینه مورد نیازتان را براورد کنید.

با وارد کردن ابعاد مورد نیاز و تمام ورودی ها (درها و پنجره ها) می توانید میزان جاداری آشپزخانه خود را سنجیده و دریابید کدام یک از وسایل فروشگاه به کارتان می آید.

ابزار های طراحی خانه آیکیا

ابزار های طراحی خانه آیکیا
طراحی اتاق

شما از اینکه وسایل زیادی را از فروشگاههای مختلف خریداری و به خانه بیاورید تا ببینید چیدمانشان به چه شکل است نیز متنفرید؟ مشکل حل شد. آرمسترانگ یک برنامه کامپیوتری عالی طراحی کرده است که با استفاده از آن مشاهده ترکیب انواع رنگ های کف، کابینت، سقف، دیوارها و حتی پیشخوان برای شما ممکن می شود.

طراحی اتاق این فرصت را برای شما فراهم می آورد تا اتاقی را در خانه تان مطابق با سبک و سلیقه خود ( مدرن، سنتی و یا بین المللی) طراحی کرده و از بافت و رنگ ها و کفپوش های مورد علاقه تان استفاده کنید. انتخاب کفپوش مناسب برای اتاق، کاری پر استرس است؛ اما برنامه ارائه شده ما این کار را برای شما آسان کرده، کافی است با مراجعه به لیست کفپوش های موجود، مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. حتی می توانید با مراجعه به برخی فروشگاه ها رنگ مناسب چوب های بکار رفته در خانه و یا کفپوش زمین را انتخاب کنید.

طراحی آشپزخانه آیکیا

 

طراحی آشپزخانه با برنامه آیکیا

این ابزار طراحی بیش از همه برای آن دسته از افرادی ایده ال و کاربردی است که مایل هستند پیش از طراحی خانه (و پرداخت هر گونه هزینه ای)، از نتیجه کار اطمینان حاصل کنند. بهترین ویژگی این ابزار این است که امکان بررسی و تحقیق در مورد محصولات لازم در طراحی خانه، پیش از خرید را فراهم می آورد.

برای مثال، حین طراحی حمام، اعلانی برای شما به نمایش در می آید که در آن به شما متذکر می دهد که استفاده از کفپوش هایی از جنس چوب برای این محل توصیه نمی شود. از این رو شما مطمئن می شوید که خانه شما نه تنها ظاهری زیبا و دلپذیر داشته که عملا بر طبق اصول ساخته شده است.

ترجمه: آتنـا هوایی

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید