• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 12 / 09

معرفی چندین کتاب صوتی در زمینه هوش، تفکر و حافظه

  کتاب 101 راه آسان برای افزایش هوش و حافظه

نویسنده: هانیه رشیدی

موضوع: کتاب‌های روانشناسی

تعداد صفحات: ۵۲

فرمت: کتاب PDF

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۴

  کتاب 101 راه آسان برای افزایش هوش و حافظه

معرفی کتاب

آیا می دانید در حالت عادی انسان فقط از 10 درصد مغز خود استفاده می کند، اگر شما هم می خواهید از حداکثر مغزتان استفاده کنید این 101 راه آسان را انجام دهید.

کتاب مهارتهای فکر کردن

نویسنده: اریک گارنر

ترجمه: معین رضایی

تعداد صفحات: ۱۰۳

فرمت: EPUB

کتاب مهارتهای فکر کردن

معرفی کتاب

امروزه از شما انتظار می رود که طیف وسیعی از مهارتهای فکر کردن را برای کاری که انجام می دهید داشته باشید و این شامل استفاده از قضاوت شما، جمع آوری، استفاده و تجزیه و تحلیل اطلاعات، همکاری با دیگران برای حل مشکلات، تصمیم گیری به نمایندگی از دیگران کمک به ایده ها برای نوآوری و تغییر، تفکر خلّاق در مورد چگونگی کارتان میشود کتاب مهارت های فکر کردن این توانایی ها را دربردارد.
مغز شما قدرتمندترین ارگان بدن شماست. این ابزاری است که، در صورت استفاده به طرز ماهرانه ای از آن، می تواند به شما کمک کند در کار خود، در تیم خود و یا در سازمان خود بهتر و بهترین باشید.

کتاب مهارت های تفکر و تفکر انتقادی امروزی

نویسنده: معصومه نجیب زاده

انتشارات: درسنامه درخشان

تعداد صفحات: ۶۷

فرمت: EPUB

تاریخ انتشار: ۱۳۹۵

معرفی کتاب مهارت های تفکر و تفکر انتقادی امروزی

معرفی کتاب

 فلاسفه راه حل مسائل دشوار را به ما نشان نمی‌دهند، بلکه توصیه می‌کنند همه افراد در هر موقعیت نژادی، جنسیتی، طبقاتی، سنی و فرهنگی به طور مستقل درباره همه چیز بیندیشیم و به پاسخ‌های خودمان برسیم.
اما برای اینکه پاسخ‌های ما به سوالات دشوار زندگی و حتی سوالات نسبتا آسان زندگی روزمره بی‌معنا و مهمل نباشند، لازم است که تفکرمان روشمند باشد. اگر یاد بگیریم که هر ادعایی را از سوی هر کسی که باشد بدیهی نپنداریم و در مورد آن بیندیشیم، می‌توانیم در راه تفکر انتقادی قدم برداریم.

کتاب قدرت تفکر

نویسنده: شاهین مالکی راد

ناشر: انتشارات قلم مهر

تعداد صفحات: ۷۰

فرمت: EPUB

تاریخ انتشار: ۱۳۹۳

معرفی چندین کتاب صوتی در زمینه هوش، تفکر و حافظه

معرفی کتاب

با مطالعه این کتاب تلنگری به وجود می آید تا قدرت تفکر را جدی بگیریم. همیشه و در همه حالات از این قدرت استفاده کنیم و فراموش نکنیم که ثروت واقعی قدرت تفکر است. این کتاب شامل موضوعاتی چون: تفکر نوین، ‏‫کنترل (روان‌شناسی)، اندیشه و تفکر است.

نویسنده این کتاب سعی دارد نحوه‌ی تفکر درست و خلاق و در نتیجه تفکر قدرتمند را تا جای ممکن و از دید خودش برای شما که بی نظیر و منحصر به‌ فرد هستید، با زبانی تقریباً ساده بیان کند، زیرا تفکر یک امری پیچده است که به سادگی نمی‌توان آن را بیان کرد.

کتاب تقویت حافظه و ذهن (مختصر و مفید)

نویسنده: هارولد تیلور

ترجمه: طوبی مردانی

انتشارات: نشر نوین

تعداد صفحات: ۷۰

فرمت: EPUB

تاریخ انتشار: ۱۳۹۵

کتاب صوتی تقویت حافظه و ذهن (مختصر و مفید)

معرفی کتاب

مدیریت حافظه و یادآوری برای موفقیت و کارایی فردی ما حیاتی است، برخی اوقات مواردی مثل فراموش کردن اطلاعات حیاتی در یک جلسه، مجبور بودن در ارجاع مداوم به یادداشت یا ایمیلی مشابه و فراموشی مقطعی تکالیف مهم می‌تواند همانند وقفه‌ها، کارهای عجله‌ای یا تغییر اولویت‌ها اثری سوء در بر داشته باشد. شما باید زمان ذهنی و همچنین زمان بیرونی خود را مدیریت کنید.  با مطالعه و یادگیری موضوعات این کتاب حافظه و ذهن خود را مدیریت کنید  تا در کار و زندگی موفق باشید.

تنظیم: میترا نامجو

 

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - - - -



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید