• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 12 / 10

فیلم خلاقانه ساخت چند درخت کریسمس

با نزدیک شدن به آغاز سال نو میلادی 2018 بسیاری از مردم بسیاری از کشورها در حال آماده شدن برای تعطیلات کریسمس هستند و روزهای لذت بخش خرید و تزئینات درخت کریسمس که بسیار جالب است را تجربه می کنند.

وب سایت یاد بگیر دات کام نیز برای کریسمس فیلم های آموزشی تهیه کرده است تا با خلاقیت خود زیباترین درخت کریسمس را بسازید و تزئین کنید.

خلاقیت در ساخت درخت کریسمس زیبا

در مقاله های قبلی وب سایت یاد بگیر دات کام مقاله هایی با عنوان های: ساخت آدم برفی و درخت کریسمس با لاستیک ماشین، ساخت درخت کریسمس با میوه کاج، ساخت درخت کریسمس با وسایل دورریز و آموزش اریگامی و نقاشی بابانوئل موجود می باشند تا از آنها نیز استفاده کنید.

در ادامه فیلم آموزش را می بینید که ساخت چند درخت کریسمس با وسایل دور ریز را آموزش می دهد.

وسایل مورد نیاز برای درخت کریسمس شماره یک:

بطری نوشابه (لیموناد) سبز رنگ تعداد زیاد، قیچی، خط کش و ماژیک، شعله شمع یا فندک، چوب بلند، ستاره، ریسه های کریسمسی و گویهایی برای تزیین درخت

وسایل مورد نیاز برای درخت کریسمس شماره دو:

چوب نازک 30 سانتی متری، روزنامه، کلاه مخروطی کاغذی، قیچی، چسب، چند عدد گیره لباس، اسپری سبز رنگ و گویهایی برای تزیین درخت.

نکته: روزنامه های رول شده توخالی می باشند و هر بار که روزنامه دور چوب پیچیده می شود، چوب خارج شده و در ادامه کار قرار داده می شود تا باز روزنامه دور آن پیچیده شود. همین طور در قسمتهایی که مشغول بافت دور کلاه کاغذی است، اندازه رولهایی که کوتاه است را با قرار دادن رولی داخل رول قبلی، بلند می کند.

وسایل مورد نیاز برای درخت کریسمس شماره سه:

یک تکه کارتن بزرگ، نخ، ماژیک، کاتر، اسپری سبز رنگ، نوار چسب سبز،  نخ پلاستیکی بی رنگ، چسب مایع، ستاره، ریسه های کریسمسی و گویهایی برای تزیین درخت.

وسایل مورد نیاز برای درخت کریسمس شماره چهار:

چنگال یک بار مصرف، قیچی، کلاه مخروطی کاغذی، نوار چسب، اسپری سبز رنگ، چوب یا پایه و گلدان کوچک، پاپیون و گویهای رنگی.

دستور ساخت هر یک از درخت ها را در فیلم مشاهده کنید.

تنظیم: میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



  1. عالی دمتون گرم ممنونم که گذاشتید ذخیرش کنم ممنونم بابت اشتراک‌گذاری علمتون

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید