• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2014 / 09 / 29

بازیگر نقش پیت در بازسازی «اژدهای پیت»

دیزنی بازیگر مورد نظر خود را برای نقش پیت در بازسازی «اژدهای پیت» پیدا کرد

شرکت دیزنی، اوکز فیگلی و اونا لاورنس را برای بازی در بازسازی «اژدهای پیت» برگزیده است. قرار است کارگردانی کار را دیوید لووری بر اساس فیلمنامه ای که با تابی هال بروک نوشته، انجام دهد و تولید آن نیز بر عهده ی جیم ویتاکر خواهد بود.

بازیگر نقش پیت در بازسازی «اژدهای پیت»

داستان، بازسازی فیلم سال 1977 است که پیرامون پیت و بهترین دوستش الیوت رقم می خورد که از قضا یک اژدها است. زمزمه ها خبر از موزیکال بودن فیلم می دادند اما برخی منابع گفته اند که یک روایت مستقیم خواهد بود.

لاورنس نقش کارکتر جدیدی که اضافه شده را بازی خواهد کرد؛ ناتالی، دوست جدید پیت. لاورنس، یک جایزه ی Tony برای ایفای نقش در «ماتیلدا» نیز دارد.

فیگلی، هم اکنون در فصل پایانی سریال Boardwalk Empire شبکه ی HBO نقش الی تامپسون خردسال را بازی می کند. همچنین نقش نوجوانی جیسون بیتمن را نیز در «جایی که تو را ترکدم اینجاست» کمپانی برادران وارنر بر عهده دارد.

فیگلی همچنین در ایندی «Fort Bliss» نقش مقابل ران لیوینگستون و میشل موناگان را که در آوریل اکران شد ایفا کرده است.

ترجمه: میلاد خراسانیان

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید