• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 12 / 17

برنامه ها و ابزار خانه آرایی آنلاین – قسمت دوم

در مقاله قبلی یاد بگیر دات کام با نام “برنامه ها و ابزار خانه آرایی آنلاین – قسمت اول” به پنج برنامه و نرم افزار برای چیدمان و خانه آرایی اشاره شد. در این مقاله نیز در ادامه به پنج برنامه دیگر در این خصوص اشاره و توضیح داده می شود.

برنامه طراحی شرکت اوتودسک

نرم افزار حرفه ای طراحی داخلی شرکت اوتودسک – طراح نرم افزار های اتوکد، REVIT و 3ds studio Max- به خاطر طراحی ساختمانی آن، مدل سازی اطلاعاتی 3d و قابلیت های سه بعدی پرداخت ها معروف است. همچنین این شرکت برنامه ای دارد که برای طراحی فضای خانه، دفتر کار و آپارتمان ها بسیار عالی بوده که homestyler نام دارد.

این برنامه محبوب و کاربردی همچون دیگر برنامه های حرفه ای ارائه شده توسط این شرکت، به دانش و اطلاعات آکادمیک و حرفه ای نیاز ندارد. برای طراحی طبقات تنها کافیست از عملیات ساده کامپیوتری کشیدن و رها کردن استفاده کنید تا با استفاده از آن، ابعاد و حتی زاویه سازی دیوارها را شکل دهید.

برای طراحی پنجره ها و درها، بدون احتیاج به هیچ دانش اولیه از نوع آنها، میزان شفافیت و سایر خصوصیات لازم، گزینه های بسیاری برای کاربر در نظر گرفته شده است. گزینه های برنامه ریز کف سه بعدی هوم استایلر و طراح اتاق سه بعدی را می توان همزمان استفاده کرد؛ حرفه ای ها نیز می توانند نسخه پیشرفته آن را خریداری کنند.

ابزارهای مربوط به تجهیز و دکوراسیون کار، به شما امکان انتخاب کابینت ها، وسایل برقی، اسباب منزل، و تقریبا هر وسیله تزئینی دیگری که فکرش را بکنید به شما می دهد. سپس با استفاده از قالی ها می توانید به فضای طرح خود شخصیت داده و در نهایت با استفاده از کمک چند تولیدکننده کار خود را به اتمام برسانید. زمانی که طراحی شما به پایان رسید میتوانید از آن پرینت تهیه کنید.

برنامه طراحی شرکت اوتودسک

برنامه طراحی شرکت اوتودسک

تعمیر (بازسازی) خانه

برنامه هایی که پس از این معرفی می کنیم برای آن دسته از افرادی است که مایل هستند کارهای بازسازی منزلشان را خود به تنهایی انجام دهند. پس از اینکه مشخص کردید که فضای مورد نظرتان در نهایت باید چه شکلی باشد، برای خرید وسایل لازم و شروع کار آماده می شوید، درست است؟ برنامه بازسازی خانه به شما این امکان را می دهد تا از میان انواع و تعداد کثیری از پروژه های مرتبط با راه کارها، خشکه چین ها، نقاشی دیوار، کاشی و سرامیک ها، سقف و زیبا سازی ها موارد مطابق با سلیقه تان را انتخاب کنید.

شما میتوانید با استفاده از کاربرگ رایگان سایت برای اندازه گیری فضای مورد نظرتان استفاده کنید، در این بخش شما با وارد کردن اندازه های فضای خود، وسایل مورد نیازتان را مشاهده خواهید کرد. سپس گزارشی مبنی بر مقدار مصالح مورد نیاز، هزینه ای که می توانید مطابق با آن با فروشنده به مذاکره بپردازید و دستورالعمل کار با ابزار را دریافت میکنید.

تعمیر (بازسازی) خانه

خانه رویایی تری دی ( sweet home 3D)

این نرم افزار سه بعدی برای افرادی مناسب است که تمایل دارند از گزینه های بیشتری برای شخصی سازی طراحی خود در جهت زیباسازی کار و طراحی اتاقشان استفاده کنند.

نوع آنلاین این نرم افزار کاملا رایگان است (فقط نیاز دارد که وارد سیستم شده و اطلاعات لازم را وارد کنید). نوع حرفه ای تر این نرم افزار را برای ذخیره و چاپ کردن و همین طور دستکاری در طرح لازم است تا دانلود شود.

این نرم افزار آنلاین چهار بخش دارد. با استفاده از کاتالوگ مبلمان، میتوانید اقلام مورد نیاز را با استفاده از نامشان جستجو کنید، سپس آنها را با عملیات درگ کردن مستقیما به صفحه طراحی منتقل کنید. لیست وسایل خانه، ابعاد هر وسیله را به همراه نام و اندازه اش نمایش می دهد.

نقشه خانه با نمایش دیوارها، پنجره ها، درها و وسایل خانه به صورت دو بعدی به شما نشان داده می شود (درست مثل عکس بالا). اما شکل سه بعدی آن، ابعاد کار شما را در سه بعد نشان می دهد از این رو قادر خواهید بود تا طراحی خود را مطابق با آنچه طراحی کرده بودید به تصویر بکشید. برای وارد کردن نقشه ساختمان، آن را وارد برنامه Sweet Home 3D کرده، آن را درجه بندی کرده و سپس حدسیات نقشه خود را ترسیم کنید.

استفاده از این برنامه ساده است، هر چند که برای آن دسته از افرادی که از تجربه نقشه کشی کامپیوتری سه بعدی خود انتظارات بیشتری دارند، گزینه ها و قابلیت های پیشرفته هم دارد.

خانه رویایی تری دی ( sweet home 3D)

خانه رویایی تری دی ( sweet home 3D)
SmartDraw

این نرم افزار مجموعه برنامه هایی برای اجرای ارائه ها و نمودارهای گرافیکی است که شامل جدول پروژه ها، فهرست ها، جدول های تجاری، و نمودار گردش کار می شود. زیر جدول گردش کار، نقشه ساختمان و اتاق ها قرار میگیرد.

این برنامه امکان طراحی، تغییر و ارائه نقشه ها را از سطح مبتدی تا پیشرفته فراهم می آورد.

از این برنامه میتوان جهت طراحی فضای اداری، آپارتمان ها، اتاق های شخصی و همچنین نمای ساختمان استفاده شود.

این نرم افزار برای سازمان های تجاری و اشخاصی مناسب است که تمایل ندارند برای نرم افزار طراحی هزینه گزافی بپردازند. این نرم افزار ابتدا در یک دوره آزمایشی به صورت رایگان قابل استفاده است اما در صورت رضایت، برای داشتن برنامه به صورت کامل لازم است تا آن را خریداری نمایید.

نرم افزار SmartDraw با داشتن تعداد بی شماری از وسایل خانه، ماشین ها، مصالح ساختمانی و نقشه های بارگزاری شده، بی شک برای شما سودمند خواهد بود. اگر که شما از دانش کامپیوتری بالایی برخوردار هستید و از بالا بردن مضامین و توضیحات لذت می برید، شک نکنید که این برنامه مناسب شما است.

SmartDraw

برنامه SmartDraw
HomeByMe

Homebyme نرم افزاری است که میتوان ابزارهای طراحی آن را به صورت رایگان دانلود کرد.

ابتدا کار با یک نقشه دو بعدی آغاز می شود که پس از طرح ریزی، آن را با استفاده از وسایل خانه و دکوری ها تزیین و در نهایت به اتمام می رسانید. زمانی که کارتان به اتمام رسید، آن را به یک تصویر سه بعدی تبدیل کرده به طوری که دیوارها برداشته شده و می توانید داخل خانه و طراحی خود را ببینید.

نرم افزار HomeByMe

برنامه های کامپیوتری سه بعدی زیادی وجود دارند که به صورت رایگان و آنلاین می باشند از آنها برای نقشه کشی، طراحی، ترسیم و مشاهده کارتان استفاده کنید. همیشه متناسب با میزان مهارت، هدف، و نحوه نمایش کار نهایی، برنامه ای مناسب پیدا می شود.

مهم نیست که بخواهید از روی سرگرمی و یا به صورت جدی نقشه خانه مورد نظرتان را بکشید یا نه؛ به هر حال یکی از این چند نرم افزار آنلاین رایگان که به شما معرفی کردیم برای شروع کار کمک خواهند کرد.

ترجمه: آتنـا هوایی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید