• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2014 / 10 / 10

5 راه برای جذب بازدیدکننده بیشتر به غرفه شما در نمایشگاههای تجاری!

نمایشگاه های تجاری یکی از مهیج ترین راهها برای مطرح کردن نام تجاری  شما هستند. و سخت ترین کاری که باید انجام دهید این است که بازدیدکنندگان را به سمت غرفه خود جذب کنید. برای این که غرفه شما در برابر دیگر غرفه ها بدرخشد چه کاری باید انجام دهید؟ برای پاسخ به این پرسش برای شما لیستی از شرکت هایی را که غرفه های آنها در نمایشگاه های بازرگانی با موفقیت درخشیده اند تهیه کرده ایم تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

1- خیریه: حمل گالنهای آب سالم

 جلب بازدید کننده بیشتر به غرفه نمایشگاه

یکی از غرفه هایی که در نمایشگاه بازاریابی بوستون بسیار موفق بود خیریه ای بود که برای ارتباط با مراجعین برای آنها مسابقه ای ترتیب داده بود با عنوان حمل گالنهای آب سالم به نیت هم دردی با کودکانی که برای استفاده از آب سالم باید سطل های آب را تا خانه حمل می کردند شرکت کنندگان در مسابقه باید در کمترین زمان گالن های آب را در مسافتی مشخص طی می کردند. و این خیریه توانست هزینه انتقال آب به این مناطق را جمع آوری کند.

2- شرکت تهیه کننده مواد غذایی ارگانیک لیتل داک با استفاده از بازی قدیمی اسکی بال

 نمایشگاه تجاری موفق

برای بسیاری از مردم یادآوری بازی های قدیمی و خاطرات خوب دوران کودکی بسیار جالب است پدر و مادر ها به این سمت جذب می شدند و با شرکت در رقابت می توانستند با توجه به امتیازی که کسب می کردند یکی از محصولات ارگانیک لیتل داک را به عنوان جایزه دریافت کنند و فرزندان آنها برای بردن این تنقلات لحظه شماری می کردند. بخاطر داشته باشید خاطره خوب یک پاداش هر چقدر هم که کوچک باشد به این راحتی ها فراموش نخواهد شد.

3- میشیلن «تایر باشید!»

 احساس متفاوت در غرفه شما

در نمایشگاه بین المللی خودروی آمریکای شمالی در دیترویت کمپانی قدرتمند میشیلن وسیله ای را در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده بود که به آنها اجازه می داد لاستیک خودروی خود را احساس کنند! آنها با ایستادن روی این وسیله می توانستند لرزش ها و ضرباتی را که در جاده به لاستیک خودرو وارد می شود احساس کنند. راهی جالب و منحصر به فرد برای جذب بازدیدکننده و البته تجربه ای فراموش ناشدنی که با نام کمپانی میشیلن همراه بود.

4- گاستری: «آنها شما را می بینند …»

 غرفه متفاوت برای جلب بازدید کنندگان

گاستری یک کمپانی حفظ حریم شخصی در دنیای اینترنت است که به شرکت ها و سازمان ها اجازه دسترسی به اطلاعات شخصی شما را نمی دهد. سال گذشته در جنوب غربی ایالات متحده آنها ویدیویی را در معرض دید عموم قرار دادند که از خیابان ورودی به نمایشگاه گرفته شده بود و در زیر آن نوشته بود «آیا تا کنون احساس نکرده اید که کسی مراقب حرکات شماست؟» آنها می توانستند حرکات مردم را با استفاده از این دوربین زیر نظر بگیرند و حس کنجکاوی افراد آنها را به این سمت می کشید و در طول نمایش ویدیو هر از چند گاهی نشان تجاری و نماد محافظ اطلاعات شخصی مرورگر گاستری به نمایش در می آمد.

5- گلف تَوان: رقابت در کیوسک

رقابت و خاطره ای ماندگار از کسب و کار شما در غرفه نمایشگاه

هیچ شکی نیست که مردم از شرکت در رقابت ها لذت می برند. و برگذاری مسابقه راهی بی عیب و نقص برای جذب بازدید کننده را استفاده کرده اید. گلف توان با استفاده از این تکنیک توانست بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود بکشاند و با استفاده از تبلت ها یا کیوسک هایی که اطلاعات را جمع آوری می کردند از دو جنبه موفق بود: اول اینکه به این ترتیب در نمایشگاه تورنتو نسبت به دیگر غرفه ها نقشی برجسته داشتند و بازدید کنندگان بسیاری به سمت غرفه خود جذب کردند و دوم اینکه به روشی سرگرم کننده اقدام به نظر خواهی و جمع آوری اطلاعات از افراد کردند.

حال همه چیز به خود شما باز می گردد که چگونه و به چه روشی بازدید کنندگان را به سمت غرفه خود جذب کنید اما به خاطر داشته باشید که باید متفاوت باشید باید غرفه شما علاوه بر جذابیت پویا باشد و بتواند افرادی را که از آن جا عبور می کنند جذب کند و در عین حال برایشان خاطره ای شیرین ثبت کند.

منبع: وبلاگ کوییک تپ سروی

ترجمه: علی یزدی مقدم

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید