• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2018 / 01 / 02

قدرت من….. هستم!

امروز می خواهم با شما درباره این جمله صحبت کنم که یک جای خالی دارد و آن جای خالی را می توانید با کلمات بسیای پر کنید. می توانید بگویید من خوشبخت هستم، من قدرتمند هستم، من سالم هستم، یا با گونه ای دیگر از کلمات، این جمله را کامل کنید و با خود بگویید: من ضعیف هستم، من زشت هستم، من مادر بدی هستم و … .

قدرت من..... هستم!

این من هستم هایی که از دهان شما خارج می شوند، می توانند به موفقیت یا شکست شما منجر شوند. هر روز و هر دقیقه قدرت “من هستم” در حال کار کردن است ما اشتباه می کنیم می گوییم من دست و پا چلفتی هستم به آینه نگاه می کنیم و می گوییم من خیلی پیر هستم (یا شدم) با کسی روبه رو می شویم که به نظرمان می آید خیلی با هوش و استعداد است و با خود می گوییم من چقدر معمولی هستم! در ترافیک گیر می کنیم و می گوییم من چقدر بد شانس هستم!

در بیشتر مواقع بیشتر مردم از قدرت “من هستم” بر ضد خود استفاده می کنند و متوجه نیستند که چگونه بر آینده خود تاثیر می گذارند. این قانون به این شکل کار می کند.

«هر آنچه که در میان این دو کلمه (من و هستم) قرار می دهید به سراغ شما خواهد آمد.»

وقتی می گویید من چقدر بی دست و پا هستم این بی دست و پایی به دنبال شما خواهد آمد. وقتی می گویید من پیر شدم این چروک های صورت شما هستند که خود نمایی می کنند. می گویید من چاق هستم، کالری ها هستند که به دنبال شما می آیند! درست مانند اینکه آنها را دعوت کرده اید. هر چه را دعوت کنید به سمت شما خواهد آمد. در حقیقت درها را برای ورود آن ها باز کرده اید و به آنها اجازه ماندن در کنار خود داده اید.

اما خبر خوب این است که شما می توانید انتخاب کنید که چه چیزی بین این دو کلمه قرار دهید وقتی که با خود می گویید من خوشبخت هستم زیبایی های زندگی را به سمت خود دعوت می کنید.

می گویید من با استعداد هستم، استعدادهای ذاتی خود را کشف می کنید. وقتی که می گویید من سالم هستم سلامتی را به سمت خود دعوت کرده اید و احساس بسیار بهتری خواهید داشت. وقتی می گویید من توانمند هستم در طول روز اثر آن توانمندی را خواهید دید. در حقیقت همه این چیزهای خوب را به زندگی خود دعوت کرده اید.

به همین دلیل باید مراقب باشید که چه چیزی را در میان این دو کلمه قرار می دهید!

هیچگاه نگویید من خیلی بد شانسم من هیچ وقت درست کار نمی کنم و …. با این سخنان در حقیقت در حال ناامید کردن و ناتوان کردن خود هستید و به جای آن شما نیاز دارید چیزهای جدیدی را به سوی خود جذب کنید.

هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید چیزهای خوب را به سمت خود دعوت کنید.

من خوشبخت هستم. من قدرتمند هستم. من با استعداد هستم. من منظم هستم. من روی هدفم تمرکز می کنم. من موفق هستم.

وقتی هر روز با این روحیه از خواب بر می خیزید خدای بزرگ همه این خوبی ها را برای شما فراهم خواهد کرد، چون شما موجودی بی نظیر و فوق العاده توانمند هستید که خداوند بزرگ خلق کرده است. شما جذاب و دوست داشتنی هستید. با یک لبخند و دنیایی از امید امروز بسیار جوانتر به نظر می رسید. شما این گونه می خواهید و خداوند بزرگ همان را برای شما فراهم خواهد کرد. آیا کسانی را می شناسید که هر چه پیرتر می شوند جذاب تر می شوند.

آنها چنین افرادی هستند که بهترین ها را در میان این دو کلمه قرار می دهند. این کلمات قدرتمند را به خاطر بسپارید و هر سحرگاه که از خواب بیدار می شوید یک روز پر از انرژی و قدرت را آغاز کنید.

اوه خدای من هم اکنون که این جملات را می نویسم چقدر احساس قدرت و توانایی می کنم!

علی یزدی مقدم

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید