• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2018 / 01 / 03

خودروهای لوکس 2017 _ قسمت اول

این ویدیو سه خودروی لوکس که جز برترین خودروهای سال 2017 انتخاب شده اند را نمایش می دهد.

بعد از 13 سال وقفه، لینکلن پرچم‌ دار جدیدی از سری کانتیننتال خود را روانه بازار می‌کند. این خودرو با پیشینه ‌ای قوی، در واقع دهمین نسل کانتیننتال محسوب می‌گردد. سیستم‌های ایمنی این خودرو شامل پیشگیری از برخورد همراه با شناسایی عابر پیاده، نگه داشتن خودرو در لاین جاده، دوربین 360 درجه، پارک خودکار و ترمز خودکار می‌باشد.

ولوو XC90 یک خودرو شاسی ‌بلند هفت‌/پنج نفره جعبه‌ ای شکل، شیک است که نسل نخست آن در سال 2002 رونمایی شد. نسل جدید این خودرو که پس از گذشت 12 سال از معرفی، در سال 2015 روی خط تولید ولوو رفت خودرویی کاملا مدرن، ایمن و جدید است که مجهز به سیستم ‌های هوشمند جدید بوده و ضمن استفاده از آخرین تکنولوژی ‌های روز در زمینه سرگرمی و ایمنی، خانواده ‌ای از پیشرانه ‌های بسیار کارآمد را در اختیار اقسامی از خریداران قرار می‌دهد.

پورشه پانامرا یک خودروی سدان لوکس چهار سرنشین با مشخصه‌ های یک خودروی کوپه و عقب هاچ ‌بک است. پانامرای جدید سیستم دستیار دید شب را دارد که از دوربین گرمایی به منظور نمایش افراد و جانوران بزرگ استفاده می کند. این سیستم می تواند منابع گرما را دسته بندی کرده و بین اشیای زنده و غیرزنده تمایز قائل شود.

تهیه و تنظیم: زهرا صـانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید