• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2018 / 01 / 04

معرفی چندین کتاب کاربردی در زمینه عکاسی حرفه ای

کتاب چگونه با دوربین دیجیتال خود هر کاری را انجام دهید

نویسنده: دیو جانسون

مترجم: محمود اعرابی

تعداد صفحات: 335 صفحه

انتشارات: ابجد 1392

کتاب چگونه با دوربین دیجیتال خود هر کاری را انجام دهید

معرفی کتاب

دیو جانسون برنده‌ی جایزه‌ی عکاسی و نویسنده‌ی پرفروش‌ترین کتاب عکاسی دیجیتال نشان می‌دهد که عکاسی دیجیتال بی‌تردید بهترین روش ثبت جلوه‌ها و تصاویر در آینده خواهد بود. در این کتاب قوانین و روش‌های عکاسی شامل: متدهای ترکیبی، نمایشی، کاربری فلاش و نور را بیاموزید و آن‌گاه با اتصال رایانه و دوربین به ویرایش عکس‌ها بپردازید. از آن‌ها پرینت بگیرید، در اینترنت نشان دهید و از فایل‌ها و فرمت‌های گوناگون برای اعمال تغییرات دلخواه در عکس‌ها بهره بگیرید. در این کتاب هرآن‌چه را که باعث می‌شود در عکاسی دیجیتال موفق شوید، می‌خوانید.

کتاب دید خلاقانه در عکاسی (دیزاین، رنگ و ترکیب بندی عکس)

نویسنده: برایان پترسون

مترجم: محمدرضا شهربازی

تعداد صفحات: 167 صفحه

معرفی کتاب کتاب دید خلاقانه در عکاسی (دیزاین، رنگ و ترکیب بندی عکس)

معرفی کتاب

برایان پترسون عکاس حرفه ای است که در این کتاب با فرآیندی گام به گام و توصیفی که روش اختصاصی خود اوست، به آموزش معیارها و روش های عکاسی خلاقانه می پردازد و ضمن بیان دقیق تعاریف هنری و فنی لازم، با زبانی داستان‌‌گونه و نشان دادن عکس‌های فراوان به سادگی مطلب را به خواننده می‌رساند. هدف این کتاب این است که نه تنها روش تشخیص یک فرصت عکاسی به مخاطب آموزش داده شود، بلکه روش‌های محافظه‌کارانه‌ای که منجر به عکس‌هایی عادی و بی‌خاصیت شده، به چالش کشیده شود. بسیاری از مثال‌های کتاب تصاویری دوتایی هستند که حالت قبل و بعد و همچنین ترکیب خوب و بهتر را به مخاطب نشان می‌دهند.

کتاب عکاسی بی هوا

بررسی عکاسی بی‌هوا یا اسنپ‌شات

نویسنده: توماس لوتارد

مترجم: پوریا پرهامی و روزبه ملکی

تعداد صفحات: ۱۱۶ صفحه

انتشارات: کتاب پرگار، چاپ اول ۱۳۹۵

برترین کتاب های آموزش عکاسی

معرفی کتاب

کتاب عکاسی بی‌هوا توسط فردی نیمه‌حرفه‌ای‌ نوشته شده‌است. توماس لوتارد ادعا می‌کند رویکرد او نسبت به عکاسی، رویکردی نامتعارف است. عکاسی بی‌هوا به شکل کلاسیک، معمولاً در طول تاریخ بر روی افراد سرشناس تمرکز کرده است تا به ‌واسطه آن مخاطب بیشتری را مجذوب خود کند. اما لوتارد با عکاسی از عامه مردم از این قید خارج‌ شده است و تصاویر ثبت ‌شده از رفتارهای روزمره را در اختیار مخاطبان خود، یعنی همان سوژه‌های عکس‌هایش، قرار می‌دهد.

کتاب راهنمای عملی عکاسی

نویسنده رحیم دانایی

انتشارات : مولف 1391

تعداد صفحات: 128

معرفی چندین کتاب کاربردی در زمینه عکاسی حرفه ای

معرفی کتاب

راهنمای عملی عکاسی کتابی است که تلاش دارد با ذکر مثال‌های مختلف به خواننده کمک کند تا بتواند ابزار عکاسی مناسب خود را انتخاب کند‌، با کارکرد‌های مختلف آن آشنا شود‌، وبتواند حداکثر استفاده را ازآن ببرد. شما با مطالعه و به کار بستن توصیه‌های این کتاب می‌توانید در زمینه‌های مختلف عکاسی مثل پرتره‌، منظره‌، معماری‌، عکاسی از بچه‌ها و… به عکاسی بپردازید . مطالب هر صفحه کتاب کاملا مستقل از صفحه‌های دیگر نوشته شده‌اند و صفحه‌بندی و عنوان‌بندی آن‌ها طوری انتخاب شده‌ تا هر کسی بتواند در کوتاه‌ترین فرصت ممکن به نکته‌ی مورد علاقه خود رجوع و آن‌ را مطالعه کند‌.

کتاب آموزش کاربردی عکاسی دیجیتال

نویسنده: اسکات کلبی

مترجم: فاطمه لطفیان

انتشارات: پشوتن

تعداد صفحات: 192 صفحه

آموزش عکاسی حرفه ای کتاب

معرفی کتاب

کتاب «آموزش کاربردی عکاسی دیجیتال» دربرگیرندهٔ مطالبی آموزشی پیرامون تکنیک عکاسی و فنون کار با دوربین‌های دیجیتال است.

تنظیم: میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - - - -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید