• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2018 / 01 / 06

بهترین کفش ها برای ست کردن با شلوار جین – قسمت اول

کفش می تواند ظاهر استایل شما را تکمیل کرده و یا آن را خراب کند، از این رو انتخاب درست کفش امری ضروری است. به همین دلیل، همه آقایان باید ایده آل ترین نوع کفش مناسب با شلوارشان را بشناسند.

متاسفانه وقتی شلوار مورد نظر جین است، انتخاب کفش مناسب کمی دشوار می شود. از آنجایی که جین ها رنگ ها و انواع متنوعی دارند، نمی شود هر سبک و مدل کفشی را با آنها ست کرد.

بهترین کفش ها برای ست کردن با شلوار جین

خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا به شما در انتخاب کفش مناسب با شلوار جین کمک کنیم. فرقی ندارد که می خواهید کفش مد روزتان را با شلوار تنگ و لول ست کنید یا آن را با شلوار راسته خود بپوشید، بهر حال این مقاله به شما در ست کردن آنها یاری می رساند.

در این مقاله توضیحی در مورد ست کردن انواع شلوار جین با کفش، کفش های مناسب شلوار چسبان و کفش مناسب شلوار جین اسلیم خواهیم داد و در مقاله بعدی به کفش مناسب شلوار جین بوتکات، جین راسته و جین خمره ای خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

ست کردن انواع شلوار جین با کفش

نوع شلوار جین شما-چسبان، اسلیم، بوتکات، راسته و یا خمره ای (سنبادی)- به یقین در کنار کفش، به ظاهر شما شخصیت بخشیده و روی آن اثر گذار خواهد بود. از این رو، انتخاب بهترین کفش برای شلوار جین شاید کمی سخت باشد. اما، اگر که شما تنها از تعداد اندکی قوانین ساده در رابطه با استایل و تناسب ها پیروی کنید، می توانید هر زمان بخواهید بهترین و زیباترین ترکیب ها را در پوششتان داشته باشید.

کفش های مناسب شلوار چسبان

این روزها اکثر آقایان یکی دو تا شلوار جین چسبان در کمدشان دارند، چرا که نه؟ جین های چسبان مدرن، صاف و کاملا مطابق مد روز هستند. اما موردی هست که عدم رعایت آن تمام ظاهر بی نقص و جلوه زیبایی که با شلوار جین چسبان می توانید داشته باشید را خراب می کند: انتخاب کفش نامناسب.

وقتی انتخاب شما شلوار جین چسبان است، در نظر داشته باشید که هر کفشی به این شلوار چسب و پارچه ضخیم و بافت دار آن نمی آید. به ویژه، کفش های بزرگ در کنار پاهای شما که با شلوار جین چسبان، لاغر به نظر می رسند را به شکل ناشیانه ای زشت جلوه می دهند.

کفش های مناسب شلوار چسبان

بهترین کفش ها برای ست کردن با شلوار جین

کفش های پیشنهادی

از این رو، بهتر است که انتخاب شما در کنار این قبیل شلوارها، کفش هایی ساده، معمولی تر و ظریفتری باشد. از بهترین گزینه ها برای ست کردن با این شلوارها، چکمه های چلسی (این نوع کفش با هدف راحت پوشیدن و در آوردن، بدون بند و با کش یا نواری کشی درکنار قوزک پا ساخته می شود) است چرا که نیم رخ و ظاهر ساده و باریک آن بسیار مناسب این نوع شلوارها است.

بهتر است یک جفت کفش چرم مشکی و یا قهوه ای تهیه کنید، در این صورت همیشه خیالتان از بابت شلوارهای جین چسبانتان راحت خواهد بود.

گزینه بعدی که برای ست کردن با شلوار جین چسبان عالی است، کفش های اکسفورد (مدل کفش مردانه اکسفورد بیشتر به این معروف است که یک کفش مردانه رسمی است که با بند بسته می‌شود. طراحی کفش مردانه آکسفورد بسیار ساده است و رویه آن از چرم تشکیل می‌شود. اما امروزه طراحی‌ های متنوعی در کفش آکسفورد به کار می‌رود و جنس رویه آن از الیاف متفاوتی است) می باشد که بیشتر برای موقعیت های رسمی مناسب هستند.

از سوی دیگر، کفش کتانی نیز برای موقعیت های غیر جدی نیز انتخاب خوبی هستند، اما دقت کنید که کفشتان باریک و ظریف باشد تا ظاهرتان مسخره و دلقک وار نشود.

 کفش مناسب شلوار جین اسلیم

از آنجایی که با شلوارهای اسلیم می شود استایل های بی شماری داشت، می توان آن را با انواع مختلف کفش ها نیز ست کرد. با این وجود، درست مثل شلوارهای چسبان، در مورد این شلوارها نیز رعایت تعادل و تناسب در اندازه و فرم کفش نیز اهمیت دارد. به این منظور، بجای استفاده از کفش های بزرگی همچون چکمه های ساق بلند و پر بند، بهتر است از کفش هایی استفاده کنید که طراحی آن ها کمی ساده تر است. برای مثال، کالج ها انتخاب خوبی بوده و در کنار این شلوار ظاهر خوبی به شما می دهند و در نتیجه با این ترکیب ظاهری مدرن و به روز و همچنین متناسب خواهید داشت.

 کفش مناسب شلوار جین اسلیم

کفش مناسب شلوار جین اسلیم

کفش های پیشنهادی

از دیگر گزینه های مناسب کفش های کتانی و دربی (مدل دربی بسیار شبیه مدل آکسفورد می‌باشد، اما تفاوت آن در یراق دوزی بیرون کفش، و زبانه‌ ی قابل مشاهده‌ اش است. این مدل کفش، با توجه به یراق دوزی قابل توجه در اطرافش، در مقایسه با کفش‌ های کلاسیک آکسفورد، کفشی کمتر رسمی به حساب می‌ آید) هستند.

کفش کتانی مناسب استایل های کژوال (در یک کلمه استایل کژوال یعنی سبک راحت. این سبک لباس پوشیدن یعنی بدون زحمت زیاد طوری بپوشید که بتوان هر روز و به صورت روزمره آن ست لباس را پوشید و البته این استایل با اسپرت کاملا متفاوت است) و کفش های دربی ظاهری آراسته و برجسته تر به شما می دهد. فقط به اندازه و شکل مناسب کفش خود توجه کافی داشته باشید. اگر کفشتان از کفشی که با شلوار چسبان می پوشید ظریفتر باشد، ایده آل تر خواهد بود.

اگر کفش منتخب شما طراحی پهن یا باریک دارد بهتر است رنگ آن تیره باشد، برای مثال رنگ مشکی بهتر خواهد بود.

ترجمه: آتنا هـوایی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید