• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2014 / 10 / 28

پربازدید ترین جاذبه های گردشگری دنیا 3

بازار فانویل هال، بوستون

پر جاذبه های گردشگری دنیا

بازدید سالانه: 18 میلیون نفر

فانویل هال که در سال 1742 ساخته شده زمانی میزبان سخنرانی بزرگانی مانند ساموئل آدامز و جرج واشنگتون بوده است. امروزه، بازار بیش از صد بازارچه ی صنفی و تریا و یک پیاده راه دارد؛ منطقه ای سنگفرش شده پر از گردشگر و رقاصان خیابانی.

Magic Kingdom دیزنی وورلد، اورلاندو

پر جاذبه های گردشگری دنیا

بازدید سالانه: 16 میلیون و 972 هزار نفر

جادویی ترین مکان روی زمین و شاید جایی که همه ی خانواده ها باید از آن دیدن کنند؛ پر بازدید ترین تم پارک دنیا. مهم ترین ویژگی این دیزنی وورلد، قلعه ی سیندرلا است با خندقی که دور تا دور آنرا فراگرفته و نحوه ی ساخت آن زوایایی را عرضه می کند که ارتفاع آن را فراتر از 189 پایی نشان می دهد که هست.گردشگراندر طی مسیر های پارک، قسمت کارهای کلاسیک مانند دامبو و کارهای جدیدتر همچون کمپانی هیولاها را خواهند دید.

دیزنی لند آناهیم، کالیفرنیا

پر جاذبه های گردشگری دنیا

بازدید سالانه: 15 میلیون و 980 هزار نفر

گرچه به بزرگی دیزنی لند اورلاندو که 85 جریب مساحت دارد نیست اما آنقدرها انسان ماجراجو به خود جذب کرده که به عنوان دومین تم پارک پر بازدید دنیا شناخته شده است. یکی از بهترین قسمت های آن بی تردید ماجرای ایندیانا جونز است، حرکت بر روی گدازه های آتشفشانی، عبور از کنار انبوه سوسک ها و زیر آن تخت سنگ غلتان 16 فوتی.

نکته: گیشه فروش بلیط در بخش مجاور دیزنی لند است (که سالانه 6 میلیون و 278 هزار بازدید دارد)؛ از آن جاکه این بخش جزیی از مجموعه ی دیزنی لند محسوب می شود، تنها یک بار آن را به حساب می آوریم.

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:

صفحه بعد >>



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید