• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2014 / 10 / 31

آموزش دفاع شخصی کراوماگا – دفاع در برابر تهدید با اسلحه کمری یا کلت

وقتی که کسی شما را با اسلحه تهدید می کند بهترین کار این نیست که سعی کنید اسلحه را از دست او بگیرید اما زمانی است که مطمئن هستید که می خواهد شلیک کند اسلحه روی پیشانی شماست و فقط چند لحظه برای دفاع از خود فرصت دارید در صورتی که این چند لحظه ارزشمند را هم از دست بدهید احتمالاً او شلیک خواهد کرد در چنین مواقعی اگر کمی تمرین داشته باشید به راحتی می توانید جان خود را نجات دهید چون در این موقعیت اشتباه ممکن است به قیمت جان شما تمام شود در این مقاله آموزش دفاع شخصی در برابر یک کلت یا اسلحه کمری را آموزش می دهیم.

دفاع شخصی در برابر حمله با کلت

خوب در ابتدا فرض کنید که مهاجم اسلحه خود را روی پیشانی شما قرار داده است در چنین مواقعی همانطور که در دیگر آموزش های کراوماگا هم بارها تکرار شده است باید ابتدا قسمتی از بدن خود را که در معرض خطر قرار گرفته است از مسیر گلوله خارج کنید. و اینجا سر شماست که در معرض خطر قرار دارد و باید سر خود را از مسیر گلوله خارج کنید و هم زمان هر دو دست خود را مانند شکل از زیر اسلحه به سمت بالا هل دهید و با پا همانند شکل ضربه ای به نقطه حساس حریف وارد کنید در همین حین باید انگشت های بالایی را اسلحه قفل کنید و اسلحه را در اختیار بگیرید.

دفاع از خود در برابر کلت یا اسلحه کمریگرفتن اسلحه آموزش دفاع شخصی

 اکنون اسلحه در دستان هر دوی شماست و کافیست با چرخاندن اسلحه به سمت خودش و هل دادن اسلحه به سمت شکم حریف اسلحه را از دستان او خارج کنید در این حالت انگشتان حریف شل شده است و با یک کشش به سمت عقب می توانید اسلحه را در دستان خود بگیرید.

آموزش دفاع شخصی کراوماگا گرفتن اسلحه

گرفتن اسلحه دفاع شخصی

و باز هم مانند دیگر آموزش های دفاع شخصی کراوماگا باید از حریف فاصله بگیرید تا حد امکان سعی کنید با اسلحه خودش به او شلیک نکنید.

علی یزدی مقدم

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید