• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2014 / 11 / 18

پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری دنیا 4

ارگ نوتردام، پاریس

بازدید سالانه: 13 میلیون و 650 هزار نفر

  jazebearg1

شاهکاری از معماری گوتیک؛ با آن همه مجردی های بلند، ناودان های پر پیچ و خم به شکل انسان و حیوان و پنجره های گُل مانند شگفت انگیز. ارگ نوتردام پاریس از حملات هوگوناتز، سانز کولوتز، بسیاری جنگ های دیگر و البته بازسازی های پرسش بر انگیز آن پس از اتمامش در سال 1345 جان سالم به در برده است. اما با وجود گذشته ی پر فراز و نشیب خشن آن، ارگ نوتردام، امروز در مرکز پاریس، با آرامش و سکوتی که بازتاب می دهد گردشگران را به خود جذب می کند.

پارک گلدن گیت، سان فرانسیسکو

بازدید سالانه: 13 میلیون نفر

jazebegit2

سه مایل پایین تر از پن هاندل، پارک گلدن گیت، بهشت و زمین بازی این شهر متفاوت به شمار می آید. این پارک شامل دو موزه (د یانگ و موزه ی آکادمی علوم)، عجایب گیاه شناسی (گل های گل خانه ای، باغ چای ژاپنی، جنگل گل صدتومانی و بیش از 75000 درخت)، زمین های ورزشی و مسابقات، زمین بازی و حتی یک گله کوچک بوفالو می شود.

شهر ممنوعه، پکن، چین

بازدید سالانه: 12 میلیون و 830 هزار نفر

jazebemamno3

امپراطور های چین، حدود 500 سال در این مجموعه ی 178 جریبی پر از سالن، باغ و عمارت های شاهانه ای که عبور و مرور هر کسی در آن ها مجاز نبوده، زندگی می کرده اند. اما خب سر انجام دروازه های این شعر به روی توریست ها گشوده شد تا از میدان تیانامن به تماشای این شهر بیایند. از 2007 به بعد و با برگزاری المپیک 2008 که پکن را در صدر توجهات قرار داد بازدید از ای شهر به بالای 6 میلیون نفر رسید.

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:

صفحه بعد >>



  1. Perfect , very very good , thaaaaaaank you ***!!!!!

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید