• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2014 / 11 / 22

بیوگرافی آرون پاول

نام: آرون پاول

زاده ی: 27 آگوست، 1979 اِمِت، آیداهو

پیش در آمد

آرون پاول استرتوانت بازیگر آمریکایی زاده ی 27 آگوست 1979 در اِمِت آیداهو است.

پاول در 17 سالگی به لس آنجلس آمد و کار در تلویزیون و برنامه های تبلیغاتی که یک دهه به طول انجامید را آغاز کرد. پس از موفقیت در ایفای نقش در سریال «عشق بزرگ» شبکه ی HBO، پاول با ایفای نقش جسی پینکمن در درام برنده ی جوایز امی یعنی سریال بریکینگ بد به شهرت رسید و طی پنج سال پخش سریال سه جایزه امی را از آن خود کرد.

بیوگرافی آرون پاول

دوران کودکی

آرون پاول استرتوانت، کوچک ترین فرزند خانواده ای باپتیست (شاخه ای از مسیحیت) بود. رابرت و دارلا پدر و مادر او بودند.

پاول در نوجوانی در دبیرستان سنتنیال، تمام فکر و ذکرش بازیگری بود و به باشگاه درام نیز پیوست و ابایی از گفتن این که می خواهد بازیگر شود نداشت.

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، پاول در 17 سالگی به لس آنجلس آمد. کار در تلویزیون و برنامه های تبلیغاتی که یک دهه به درازا انجامید را آغاز کرد. کارهای ابتدایی او از تبلیغات پاپ کورن گرفته تا موزیک ویدئو بند کورن را شامل می شد.

دوران بازیگری

پاول در چند سال اول پس از 2000، در کارهای مختلف تلویزیونی ایفای نقش کرد. کارهایی همچون «بورلی هیلز90210»، «سی اس آی: میامی»، «ورونیکا مارس» و «ژوان آرکادیا».

افزون بر آن ها، او در چندین فیلم نیز حضور داشته است؛ K-Pax، هجو ملی ون وایلدر و نیز نقش کوچکی در قسمت سوم ماموریت غیرممکن.

اما نقطه عطف او سال 2007 و سریال «عشق بزرگ» شبکه ی HBO بود که در آن نقش اسکات کوئیتمان دوست پسر و در ادامه شوهر سارا هندریکسون (با بازی آماندا سیفرید) را بازی می کرد.

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:

صفحه بعد >>



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید