• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2014 / 12 / 10

بیوگرافی پاول راد

نام: پاول راد

زاده: 6 آوریل 1969 در پاسائیک، نیو جرسی

پیشه: بازیگر سینما و تئاتر، کمدین، تولید کننده، نویسنده

پیش درآمد

پاول راد بازیگر و تولید کننده ی آمریکایی که در سال 1995 با ایفای نقش درخشان در فیلم «بدون سرنخ» تبدیل به یک ستاره ی نوجوان شد.

دیگر کارهای نخستین او عبارت بودند از: «تابستان خیس و داغ آمریکایی»، «قوانین خانه ی سیدر» و «رومئو ژولیت» شیکسپیر. او یک نقش دائمی نیز در سریال «دوستان» با نقش همسر فوئب داشت. از آن هنگام به بعد، راد تبدیل به بازیگر حرفه ای نقش های کمدی شد؛ «گوینده: افسانه ی ران برگاندی» 2004، «باکره ی 40 ساله» 2005 و admission 2013.

بیوگرافی پاول راد

دوران کودکی

پاول راد بازیگر آمریکایی زاده ی 1969 در پاسائیک نیوجرسی است که والدینی انگلیسی دارد. او سفرهای بسیار با خانواده اش داشت اما در کانزاس ایالت میزوری بزرگ شده است.

به خاطر علاقه ی شدیدش به تئاتر به دانشگاه کانزاس رفت تا در رشته ی درام تحصیل کند و پس از دو سال تلاش بی وقفه توانست بورسیه اسپنسر تریسی برای تحصیل در آکادمی آمریکایی هنرهای دراماتیک لس آنجلس را دریافت کند.

هنگام گذراندن یک کار گروه سه ماهه در انگلیس، راد با راهنمایی مایکل کان در تولید «منظومه ی خونین» هاوارد برنتون در گلاب تئاتر، همکاری کرد و پس از آن در «هملت» بن کینگزلی معروف نقش اصلی را ایفا کرد.

کار در تلویزیون

بازگشت راد به آمریکا با پذیرش نقش مقابل اشلی جود در سریال هفتگی درام شبکه ی ان بی سی یعنی «خواهران» همزمان شد، این سریال توسط کربی فیل بای کارگردانی می شد. او پس از کار در چند مینی سریال به ایفای نقش در سیتکام «جو های دو سر» محصول 1994 پرداخت.

چندی پس از آن، راد اولین فیلم بلندش را تجربه کرد؛ تامی دویل در آخرین سری هالووین به نام «هالووین: نفرین مایکل مه یرز».

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -

صفحه بعد >>



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید