• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2015 / 01 / 25

ترفندهایی برای افزایش فروش و جذب مشتری از طریق وب سایت

ایجاد یک وبلاگ یا وب سایت تجاری به معنای توسعه ی یک وب سایت موفق نیست. برای این که بتوانید از وب سایت خود برای افزایش فروش و جذب مشتری استفاده کنید باید از مطالب جالب و جذاب استفاده کنید و حس اعتماد را در مشتریان خود ایجاد نمایید. اگر مطالبی را که در وبلاگ یا وب سایت خود منتشر کنید از لحاظ نوشتاری ضعیف بوده یا ربطی به موضوع سایت شما نداشته باشند مشتریانتان خواندن آن را رها خواهند کرد.

بازاریابی و خلق نیاز برای کسب منفعت و سود بیشتر

اولین قدم برای داشتن یک وب سایت موفق یادگیری نوشتن مطالب جذابی است که کاربران را وادار به خواندن و اشتراک کند.

اگر می خواهید سایت شما بازدید کننده ی زیادی داشته باشد باید از عناوین جذاب استفاده کنید. قانونی که در مورد نوشتن وب سایت همیشه صادق بوده این است که اگر عناوین شما جالب نباشد بازدید کننده ای نخواهید داشت. برند شما چه چیزی را به مشتری قول می دهد؟ آیا محتوای سایت شما مرتبط با شعارها و قوانین تجارت شماست؟ اگر پاسخ شما به این سوال ها منفی است، مشتریانتان از برند و سایت شما دور خواهند شد.

نوشته های خود را مانند نوشته های تبلیغاتی ایجاد نکنید این کار باعث از دست دادن خواننده می شود. بیشتر شرکتهای بزرگ و کوچک از وب سایت ها برای جذب مشتری استفاده می کنند در این مقاله ترفندهایی برای افزایش فروش از طریق وب سایت ها را خواهیم گفت:

  • یکی از ساده ترین راه ها برای تبدیل وب سایت به ابزار فروش، نوشتن پستهایی مرتبط با محصولاتتان و قرار دادن لینک خرید در آن است. این نوشته ها، باید اطلاعات دقیقی در مورد محصول شما به مشتری ارائه دهند.
  • از نوشته هایی استفاده کنید که به مشتریان نحوه ی استفاده از محصولات شما را آموزش می دهند.
  • سعی کنید به مشتریانتان اطلاعات و نکته های اضافی در مورد محصولات بدهید. به عنوان مثال در مورد تخفیف ها و پیشنهادهای ویژه با آن ها صحبت کنید با این روش خواننده جذب وب سایت شما شده و رغبت بیشتری به خرید پیدا خواهد کرد.
  • از افرادی که محصولات شما را خریده و از آن راضی هستند در وب سایت خود استفاده کنید تجربیات این افراد بسیار به مشتریان در خرید کمک خواهد کرد.

به مشکلات و سوالات مشتریان خود با صبر وحوصله پاسخ دهید. با این کار به مشتریان خود ثابت می کنید چقدر برای شما ارزشمند هستند.

ترجمه: زهرا کامران ور

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



  1. با تشکر از ایده و نظر های خوبتان

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید