• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2015 / 02 / 01

افکت شکلاتی در فتوشاپ

مرحله اول:

از منوی فایل، گزینه ی NEW را انتخاب کنید (یا کلید Ctrl+N را فشار دهید) در پنجره ی باز شده مقادیر زیر را وارد کنید.

efect1

 

مرحله دوم:

ابزار گرادیانgradient tool  را انتخاب کنید (shift+g). مقادیر رنگ ها را به ترتیب برای foreground مقدار #4ba614 و برای background مقدار #008c00 را قرار دهید. در پنجره ی باز شده تغییرات را همانند شکل زیر اعمال کنید. gradient style را از نوار option در بالای صفحه به radial تغییر دهید. از وسط تا بالای صفحه خطی بکشید.

 efect2

efect3

 

 مرحله سوم:

حالا باید ابزار تایپ را انتخاب کنید. ساده ترین راه فشردن کلیدT از کیبورد است ولی از نوار ابزار نیز می توانید آن را انتخاب کنید. فونت مورد نظر خود را انتخاب کنید. سایز فونت را به مقدار دلخواه تغییر دهید. من از فونت Candice استفاده کردم. و فونت متن را به 500 پیکسل تغییر دادم.

 efect4

 

مرحله چهارم:

با نگه داشتن کلید شیفت، لایه ی background و لایه ی متن را با هم انتخاب کنید. مطمئن شوید ابزار (move (v را انتخاب کرده اید. حالا مطابق شکل زیر از نوار بالای صفحه (نوار option) موقعیت متن خود را تغییر دهید.

 افکت شکلاتی در فتوشاپ

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -

صفحه بعد >>



در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید