• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2015 / 02 / 03

رازهایی که میلیونرهای خود ساخته می دانند

می خواهید یک روزه پولدار شوید؟

راز پولدار شدن ممکن است در زندگی فقیرانه باشد. چیزی که بیشتر ما در مورد میلیونرهای خود ساخته نمی دانیم این است که بسیاری از آن ها صرفه جو و اقتصادی بوده اند و تا زمانی که پول زیادی به دست بیاورند با این شیوه زندگی می کرده اند. رفتار هوشمندانه با پول، این افراد را ثروتمند کرده است. در این مقاله برخی از رازهای آنها را برملا خواهیم کرد.

پول دار شوید!!

این رازها را دنبال کنید شاید شما هم در آینده جزو همین میلیونرهای خودساخته باشید …
  • از ماشین قدیمی خود استفاده کنید. میلیونرها معمولا کمتر به ماشین های لوکس و مدل بالا توجه می کنند اگر چه این افراد مانند بقیه ی افراد ماشین های مدل بالا را دوست دارند ولی سعی می کنند از ماشین قدیمی خود تا زمانی که خرجی برایشان نداشته باشد استفاده کنند.
  • به اندازه ی نیاز خود خانه بخرید. چرا سرمایه ی خود را صرف خرید خانه ای با اتاق های اضافی می کنید؟ خانه ای بخرید که نیازتان را بر طرف کند. در غیر این صورت شما فقط پول خود را هدر داده اید و وقت و هزینه ی خود را برای تمیز نگه داشتن اتاق های اضافی و بدون مصرف صرف می کنید.
  • تخفیف بگیرید. داشتن توانایی مالی برای خرید یک محصول به معنای این نیست که شما نیاز به چانه زدن ندارید. با خرج کردن های بی حد و مرز هرگز پولدار نمی شوید. شما تنها با صرفه جویی حتی به مقدار کم، پولدار خواهید شد. همیشه هنگام خرید از چند مغازه قیمت بگیرید بعد بخرید.
  • سعی کنید بدهکار نباشید. افتتاح حساب برای ذخیره کردن پول بسیار خوب و هوشمندانه است ولی گاهی اوقات به برداشت وام برای خرید خانه یا ازدواج و یا هر کار دیگری نیاز خواهید داشت سعی کنید به اندازه ی توانایی خود وام بگیرید و آن را ماهانه و سر وقت بپردازید.
  • پس انداز ، پس انداز ، پس انداز. معمولا متخصصان مالی توصیه می کنند حداقل 10 تا 20 درصد درآمد خود را ماهانه پس انداز کنید. میلیونرهای معروف معمولا ماهانه بیشتر از این ذخیره می کردند.
  • پول خوشبختی نمی آورد. همیشه به یاد داشته باشید داشتن پول زیاد شادی آور نیست.
  • مهمترین راه برای مدیریت پول و در آمد، بودجه بندی آن است. وقتی پول و در آمد خود را بودجه بندی می کنید می توانید با پول خود هر کاری که خواستید انجام دهید . این کار برای رسیدن به هدف های مالی به شما کمک فراوانی می کند.

ترجمه: زهرا کامران ور

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - -



در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید