• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2015 / 02 / 18

سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» و جای خالی والتر و جسی

سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» که Spin off (برداشتی از یک کار معروف که لزوما داستانش مرتبط با کار اصلی نیست، ممکن است جزییات بیشتری از آن را بیان کند یا داستان متفاوتی داشته باشد و تمرکزش از نقطه نظر یکی از شخصیت های کار قبلی است و می تواند شامل بازیگران قبلی باشد یا نباشد، مانند انیمیشن مینیونز که اسپین آفی از من شرور بود) بریکینگ بد می باشد به تازگی (8 فوریه 2015) پخشش آغاز شده است و داستان آن بر محوریت جیمی مک گیل وکیل تبه کاری است که بعدها به ساول گودمن تغییر نام می دهد.

سریال بهتره با ساول تماس بگیری

هر کس که دو اپیزود نخست را تماشا کرده متوجه خلا والتر و جسی شده است.

گرچه گیلیگان (کارگردان) امکان حضور این زوج افسانه ای در این کار را سخت انکار می کند اما باب اودنکرک بازیگر نقش ساول تردید دارد و این ما را خوشحال کرده است.

باب در گفتگو با ایندیپندنت بیان کرده که:

من به انکار گیلیگان شک دارم. او قطعا می داند کجای کار باید از والتر و جسی بهره برد. اما فعلا نمی خواهد چیزی بروز دهد.

گمان می کنم فصل 2 زمان مد نظر او باشد. اما اگر از من می خواهید پیش بینی کنم به نظرم یکی از آن دو در فصل دو یا سه خواهد آمد شاید هم دیرتر.

میشه فصل اول زودتر تموم شه؟ یا همه ی این پیش بینی ها اشتباه از آب در میاد؟ من که قطعا دنبال می کنم و مشتاقانه منتظر این اتفاق خواهم ماند.

دو اپیزود اول هم اکنون بروی Netflix قرار گرفته است.

ترجمه: میلاد خراسانیان

مطالب مرتبط:

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید