• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2015 / 02 / 21

نکاتی درباره ی چینش وسایل منزل

مهم نیست اتاق های شما کوچک باشد یا بزرگ، بلکه با چینش دقیق و درست لوازم و اسباب خانه می توانید اتاق های منزلتان را زیبا سازید.

چیدمان اتاق

فرش

در هنگام چینش اتاق به فرش ها دقت کنید سعی کنید فرش شما حداقل کمی زیر مبل باشد. فرش های کوچک، اتاق های شما را کوچک تر نشان می دهند.

مبل

مبلها را به فاصله ی کمی از دیوار قرار دهید این کار باعث بزرگ دیده شدن اتاق می شود. اگر به دلیل محدودیت فضایی که دارید نمی توانید مبل ها را با فاصله ی کمی از دیوار قرار دهید سعی کنید دسته ی مبل ها یا میز آن ها را کمی به طرف جلو بکشید. اگر اتاق های شما بزرگ است می توانید مبل ها را در مرکز خانه و روبروی پنجره یا شومینه قرار داده و فضای خانه را به دو قسمت تقسیم کنید.

روشنایی

روشنایی یکی از مهم ترین بخش چینش و دکوراسیون منزل است. هنگام چینش اتاق باید روشنایی در تمام نقاط آن وجود داشته باشد. در انجام این کار تعادل را حفظ کنید.

تخت

اگر اتاق های شما کوچک است چینش آن یکی از چالش بر انگیزترین موارد خواهد بود برای اتاق های کوچک، می توانید کنار تخت را به طرف دیوار قرار دهید.

پرده

هر چقدر پرده بلندتر باشد بهتر است. بهتر است پرده را از سقف تا کف زمین آویزان کنید.

میزها

میز ناهار خوری را سعی کنید زیر لامپ قرار دهید.

میزهای مبلمان را بزرگ انتخاب کنید. اگر فضای کافی برای میزهای بزرگ ندارید می توانید از میزهای بلند استفاده کنید.

ترجمه: زهرا کامران ور

مطالب مرتبط:

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید