• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2018 / 01 / 14

خودروهای لوکس 2017_قسمت دوم

Bmw individual 7 series: ب ام و individual سری 7، بزرگترین نمونه ‌ای بوده که این شرکت طراحی نموده است. تجهیزات و امکانات رفاهی و کمکی بسیاری نیز به صورت استاندارد در این خودرو گنجانیده شده و ادوات و اثاثیه این خودرو با استفاده از ترکیب چرم بسیار مرغوب، چوب و قطعات فلزی پوشیده شده و نمایی بسیار لوکس و مجلل را برای آن فراهم می‌نماید.

ب ام و سری 7 مدل 2017 نمونه ‌ای مجهزتر و قوی ‌تر از نسل‌ های پیشین خود بوده و شاید از لحاظ طراحی در مکانی پس از برخی از رقبای خود قرار گیرد این خودرو  علاوه به قدرت بالا و توانایی ‌های دینامیکی مناسب، مصرف سوخت بسیار پایینی داشته و تجربه رانندگی آن، چه در پشت فرمان و چه در صندلی‌ های سرنشین عقب و جلو، تجربه ‌ای بسیار لذت بخش خواهد بود.

Jaguar XJ: یکی از اصلی ‌ترین ویژگی ‌های خودروهای جگوار، طراحی زیبا و جذابیت ظاهری آن است. مدل جدید سدان جگوار XJ ویژگی‌ های امنیتی جدیدی هم به همراه دارد. مانند تشخیص ترافیک از جلو، که به تشخیص مواردی که در نقاط کور قرار دارند و ناگهان پدیدار می‌شوند در مواقعی که دید جلو محدود است کمک می‌کند، دستیار عدم خروج از بین خطوط و مانیتور تشخیص شرایط راننده که وضعیت راننده را دائما مورد بررسی قرار می ‌دهد و شرایط خستگی و ناپایداری او را شناسایی می‌کند.

جگوار می‌گوید که برای حفظ امنیت عابرین هم در سیستم ترمز اضطراری خودکار خود، عملکردی را قرار داده که با استفاده از یک دوربین استریو دیجیتال در جلو و در سرعت 5 تا 60 کیلومتر بر ساعت، عابران را تشخیص می‌دهد و برای جلوگیری از تصادف، به ترمزگیری اقدام می‌کند.

Audi A8L: بهترین و لوکس ترین خودروی سدان فول سایز کمپانی آئودی، آئودی A8 است که از سال 1944 تاکنون به عنوان جایگزینی برای آئودی V8 تولید شده. آئودی A8 ترکیبی از خودروی لوکس و اسپرت است، کلی امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی دارد تا با قدرت بالای پیشرانه‌ ی خود، تبدیل به یکی از انتخاب‌ های وسوسه ‌برانگیز برای هر مشتری و آرزوی هر کسی شود.

طراحان نسل جدید A8 تمام سعی خود را کرده‌اند تا با المان‌ های ساده ‌ی طراحی، تصویری از خودروی مدرنی را خلق کنند؛ نکته ‌ی جالب اینجاست که مانیتوری 8.6 اینچی دیگری هم در پایین صفحه نمایش اصلی قرار گرفته تا اطلاعات، تنظیمات و شرایط اتومبیل را به سرنشینان نشان دهد. طراحی فرمان جالب است ولی آن را رها کنید؛ رها کنید تا خود اتومبیل شما را به مقصد برساند! سیستم رانندگی خودکار آئودی A8 این خودرو را تبدیل به یک اتومبیل خودران سطح 3 کرده است. این یعنی خودرو به حدی هوشمند است که فرمان آن برای چرخش در پیچ و افتادن در مسیر می ‌چرخد، گاز می‌خورد تا در مسیر تا حداکثر سرعت 60 کیلومتر بر ساعت رانندگی کند و در صورت نیاز و تشخیص موانع از ترمز هم استفاده کند.

تهیه و تنظیم: زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید