• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2018 / 01 / 20

بهترین کفش ها برای ست کردن با شلوار جین- قسمت دوم

بهترین کفش ها برای ست کردن با شلوار جین – قسمت اول

در مقاله قبلی اشاره به ست کردن انواع شلوار جین با کفش، کفش های مناسب شلوار چسبان و شلوار جین اسلیم شد و در این مقاله در ادامه به کفش مناسب شلوار جین بوتکات، جین راسته و جین خمره ای می پردازیم.

بهترین کفش ها برای ست کردن با شلوار جین

کفش مناسب شلوار جین بوتکات

جین بوتکات شلوار دم پا گشادی است که دم پای آن فقط کمی از شلوار راسته گشادتر است.

تعجبی ندارد که شلوار بوت کات جفت مناسبی برای چکمه ها است. به دلیل ظاهر این شلوار، که از زانو به پایین اندکی گشاد می شود، می توان به جد گفت که کاملا مناسب یک جفت چکمه است. پس در این صورت، زمانی که انتخاب شما شلوار بوت کات است، تنها کافی است که به سلیقه خود چکمه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

شاید ساده ترین راه برای انتخاب کفش این باشد که ببینید کدام چکمه به ست لباس و ظاهر کلی پوششتان بیشتر می آید. برای مثال، اگر می خواهید استایلی نیمه رسمی و یا اسمارت کژوال (مثل استایل کژوال کاری با محدودیت های کمتر) داشته باشید، بوت های چلسی گزینه خوبی هستند. و اگر می خواهید تیپ کژوال داشته باشید (سبک راحتی) چکمه های لیس آپ (نیم بوت) انتخاب بهتری هستند.

اگر از جمله افرادی هستید که به پوشیدن بوت و چکمه علاقه ای ندارید، می توانید بجای آن در کنار شلوار بوت کات از کفش های دربی استفاده کنید. برای داشتن ظاهری بهتر تنها کافی است، مطمئن شوید که میان کفش و لبه پهن شلوارتان تعادل و تناسب وجود دارد. به همین منظور، بهتر است کفشتان پنجه های گرد و تخت ظریف داشته باشد. همچنین، دقت کنید که شلوارتان به حدی بلند باشد که قوزک پا را پوشانده و آنقدر کوتاه باشد که کفش کاملا دیده شود.

کفش مناسب شلوار جین بوتکات

کفش پیشنهادی برای شلوار جین بوتکات

کفش های پیشنهادی

کفش مناسب شلوار جین راسته

جین های راسته، بیشتر حالت کلاسیک داشته که لازم است هر مردی در کمد خود یکی از این شلوارها را داشته باشد. این شلوارها ظاهری مینیمال و بی نقص داشته و در عین حال خسته کننده نیز نیستند. در واقع، این شلوارها اغلب دست کم گرفته می شوند، می توانند گاهی در حیطه مد بسیار القا کننده باشند و برای موقعیت های کژوال و یا کمتر رسمی مناسب باشند.

تنها چیزی که شما احتیاج دارید انتخاب بجا و مناسب کفش و لباس است، در این صورت خیالتان راحت باشد که در نهایت با آن شلوار راسته ظاهری مطابق با مد روز، چشم گیر و معاصر خواهید داشت.

وقتی که می خواهید کفش انتخاب کنید، دقت کنید که راحت و ظریف باشد، درست مثل کفش های هشترک (چکمه های ساق کوتاه پاشنه دار)، نیم بوت، کتانی های سفید، و کالج ها. تمام این کفش ها مناسب شلوار جین راسته بوده و به شما ظاهری بی نقص و لوکس می دهند. اگر که شلوارتان از نظر اندازه نه خیلی چسب است و نه خیلی آزاد، دیگر نیازی نیست از بابت تناسب میان کفش و شلوار چندان نگرانی داشته باشید. هم کفش های باریک و ظریف و هم کفش های کمی درشتتر در کنار این شلوار زیبا خواهند بود.

 

کفش های پیشنهادی برای شلوار جین راسته

کفش های پیشنهادی

کفش مناسب شلوار جین خمره ای (سنبادی)

شلوار جین خمره ای چیزی بین شلوار راسته و اسلیم است. همان طور که از نامش مشخص است، ظاهری مخروطی شکل داشته که در ناحیه ران ها کمی آزاد بوده و به سمت پایین و نزدیک قوزک پا که می رسد تنگ می شود. با توجه به فرم این شلوار، انتخاب کفشی که در ظاهر کلی شما تعادل ایجاد کند امری مهم محسوب می شود. کفش هایی که کمی بزرگ تر هستند و آن دسته از کفش هایی که بلندی ساق آن به قوزک پا میرسد، به پایین پاهای شما حجم بخشیده و میان بخش پایینی پاها با بخش بالایی که کمی بزرگتر به نظر می رسد تعادل ایجاد می کند.

اگر که تمایل دارید پایین شلوارتان را تا بزنید، دقت کنید، کفشی که با آن می پوشید باید کوتاه و پهن باشد، درست مثل کفش های اسپرت چرمی و یا کفش های دربی. کفش دربی جیر و شبه چرم، به ست شما بافت بخشیده و در عین حال که ظاهرتان را متعادل و متناسب می کند، زیبایی خاصی نیز به ظاهرتان می بخشد.

کفش مناسب شلوار جین خمره ای (سنبادی)

کفش های پیشنهادی برای شلوار جین خمره ای

کفش های پیشنهادی

اگر نمی خواهید قوزک پایتان دیده شود، می توانید از کفش های کتانی ساق بلند و یا چکمه های جیر چوکا (از ویژگی‌های اصلی این مدل نیم بوت طراحی مینیمالیستی، پنجه گرد و ساق تا قوزک پا است و البته یکی از زیباترین و پرطرفدارترین مدل‌ های چوکا، مدل جیر آن است) استفاده کنید تا ظاهرتان جذاب، به روز و چشم گیر باشد.

ترجمه: آتنـا هوایی

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید