• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2018 / 01 / 29

چگونه درآمد خودجوش داشته باشید

درآمد خودجوش به درآمدی گفته می شود که حاصل تلاش های گذشته شماست و یک جریان مالی قابل توجه را در یک دوره زمانی نصیب شما خواهد کرد. کسانی که کتاب می نویسند، ترجمه می کنند، حق انحصاری دریافت می کنند، وب سایتی پر بازدید دارند و به طور خلاصه ارزش بالایی خلق می کنند در زمره افرادی هستند که می توانند درآمد خودجوش داشته باشند.

نکاتی درمورد درآمد خود جوش

در این زمینه سوء تفاهم هایی وجود دارد مقاله های تند و آتشین و سخنرانی هایی مشاهده کردم که بیشتر به کلاهبرداری شبیه بودند و متاسفانه از عطش جوانان برای موفقیت سوء استفاده می کنند تا جیب های خود را پر پول تر کنند! که قصد دارم در این مقاله آنها را برطرف کنم و البته راه ایجاد چنین درآمدی را روشنتر به خوانندگان عزیز یاد بگیر دات کام نشان دهم.

درآمد خود جوش درآمد دائمی نیست.

چگونه درآمد خودجوش داشته باشید

اگر به دنبال ثروت خودجوش تمام نشدنی هستید چنین ثروت مادی وجود ندارد. اما توانایی کسب ثروت می تواند متفاوت از آن باشد.

هر کسی می تواند توانایی ها و مهارت هایی داشته باشد که هر جا و هر زمان کسب درآمد کند. آرامش مالی واقعی از اینجا ناشی می شود. در حقیقت اعتماد به نفس مالی خود را بدست می آورید.

خبر خوب در این زمینه این است که درآمد خود جوش می تواند آنقدر زیاد باشد که شما را در جوانی بازنشسته کند! به گونه ای که اگر مانند گذشته خرج کنید دیگر نیازی به کار کردن نداشته باشید (از نظر مالی).

ایجاد درآمد خود جوش کار ساده ای نیست و نیاز به کار سخت و طاقت فرسا دارد.

ایجاد درآمد خودجوش نیاز به زمان زیادی دارد و در کوتاه مدت امکان پذیر نیست.

درآمد خودجوش به این معنا نیست که نیاز نیست برای به دست آوردن آن تلاش کنید.

کسانی می توانند درآمد خودجوش داشته باشند که آن کار را برای پول انجام نمی دهند. آنها به کار خود عشق می ورزند و اثری زیبا و ارزشمند از خود به جای می گذارند که حاصل سالها تلاش و زحمت است.

شما نمی توانید کسب و کار خود را با منفعل بودن در برابر رقبا سر پا نگه دارید! برای سرپا نگه داشتن هر کسب و کاری باید مولد، فعال و پر تلاش باشید.

شما نمی توانید با منفعل بودن مشتریان وفادار خود را حفظ کنید آنها ارزشمندترین دارائی هر کسب و کاری هستند و وظیفه شما این است که آنها را مشعوف کنید!

با منفعل بودن نمی توانید یک تیم را رهبری کنید. پرتلاش بودن از مشخصه های اصلی یک رهبر است.

به زبان ساده درآمد خودجوش نصیب آنهایی می شود که پول را برای راحت طلبی و تنبلی نمی خواهند، بلکه کار خود را با بهترین کیفیت ممکن انجام می دهند و بسیار سخت کوش، صادق و پویا هستند چون شیفته کار خود هستند و از آن لذت می برند!

هدف زندگی

زندگی با یک هدف ارزشمند معنا پیدا می کند، بهترین لحظه های عمر افراد زمانی است که آنها چیزهای جدیدی را تجربه می کنند. اولین رابطه عاشقانه، اولین صعود به قله، اولین غلبه بر حریف، اولین اسب سواری….. و همیشه چیزهای ارزشمندی وجود دارند که برای آنها زندگی را به مبارزه بطلبید. برای اینکه به زندگی خود معنا بدهید و از آن لذت ببرید باید پرتلاش و فعال باشید، باید به دنبال چالش های جدید باشید.

نمی توانید با تفکر درآمد بدون زحمت، کسب و کار خود را رونق ببخشید. شما می خواهید با زحمت کمتر پول بیشتر بدست بیاورید و به این ترتیب مشتریان خود را فراری می دهید. چون بیش از این که هدف شما کمک باشد به جیب آنها توجه می کنید و خیلی زود مشتریان این را می فهمند و از شما دور خواهند شد و کسب و کار شما شکست خواهد خورد.

هدف شما نباید درآمد خود جوش باشد هر چند می توانید از آن برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید بلکه باید سعی کنید به روش اهرمی کسب درآمد کنید به کمک مردم!

رشد درآمد شما به رشد توانایی ها و مهارت های شما بستگی دارد و این چیزی نیست که به سرعت و یک شبه اتفاق بیفتد و کسانی که برای ثروتمند شدن عجله دارند نمی خواهند روی خود سرمایه گذاری کنند و توانایی ها و مهارت هایشان را تقویت کنند چون این کار زحمت دارد و زمان بر است.

اما سریعترین راه پولدار شدن این است که از روش اهرمی استفاده کنید باید توانایی خود را در مدیریت و رهبری افراد تقویت کنید و از توانایی های آنها استفاده کنید.

در این مسیر باید هدف شما خلق ارزش باشد و سود پس از آن نصیب شما خواهد شد. باید شبکه خود را بزرگتر کنید سعی کنید به همه کسانی که در اطراف شما هستند کمک کنید و برای آنها ارزشمند باشید این رابطه ارزشمند در کسب و کار شما هم کاربرد خواهد داشت و شما را از همه رقبا بالاتر نگه خواهد داشت. آنها که برای بدست آوردن عجله دارند، نمی توانند در این روش موفق باشند.

برای موفقیت در روش اهرمی باید افرادی را که برای شما یا با شما کار می کنند دوست داشته باشید. شما از کارکنانتان حمایت می کنید و آنها از مشتریان شما حمایت خواهند کرد.

در هر کاری برای اینکه ارزش بالایی خلق کنید گاه باید کارهایی را انجام دهید که برای شما سخت خواهد بود آنها را بدون معطلی انجام دهید تا به بخش لذت بخش آن برسید!

علی یزدی مقدم

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید