• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2018 / 01 / 29

بازی رقص خط Dancing Line برای اندروید

رقص خط، بازی ای فوق العاده با طراحی خاص، ترکیبی سریع همراه با موسیقی از گیم پلی است که تجربه ای متفاوت از آنچه تاکنون تجربه کرده اید را به شما ارائه می دهد. این بازی سرگرم کننده برای اندروید می باشد و می توانید به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

بازی رقص خط Dancing Line برای اندروید

بازی به این گونه است که خطی در حال رشد است و در محیط های مختلفی قرار میگیرد و با دقت به موسیقی که حین بازی پخش می شود می توانید از موانع عبور کنید.

با توجه به قرار گرفتن در محیط های مختلفی که مشکلات آن در حال افزایش است، هر کدام تصویر منحصر به فردی را نمایان می کنند و احساسات مختلفی را ایجاد می کنند. موسیقی بازی به شما در طی کردن سطوح مختلف بازی کمک می کند و حتی با چشمان بسته و بدون نگاه کردن به صفحه گوشی هم می توانید این بازی را انجام دهید!

ویژگی های بازی رقص خط
  • موسیقی اورجینال پس زمینه
  • اضافه شدن سطوح مختلف
  • بازی ساده با ضربه انگشت
  • موسیقی آن یک کلید راهنما است

بازی Dancing Line دانلود رایگان

بازی Dancing Line با استقبال زیادی روبه رو شده است که در گوگل پلی امتیاز 4.8 از 5 را کسب کرده است. کاربران زیادی در سراسر جهان به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کرده اند شما نیز می توانید همین حالا آن را دانلود کنید.

لینک دانلود

ترجمه: میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید