• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2018 / 02 / 03

چرا قانون جذب برای شما کار نمی کند. چرا میلیونر نمی شوید؟

چرا نمی توانیم مانند میلیونرها فکر کنیم؟ چرا قانون جذب برای ما کاربرد ندارد؟ اصلا چرا نحوه نگرش و تفکر ما اهمیت دارد؟

احتمالا؛ با کتاب ها، مقالات، فیلم ها و افرادی برخورد کرده اید که همیشه می گویند اگر به چیزی دست پیدا نکرده اید به این دلیل است که آنرا از ته دل و از صمیم وجود نخواسته اید. خوب این خیلی خوب است که برای رسیدن به چیزی شور و اشتیاق کافی داشته باشید اما کافی نیست، واقعا کافی نیست! مثل کسی که می خواهد با قانون جذب لاغر شود تمام روز روی مبل راحتی لم داده تلویزیون نگاه می کند و مرتب در حال خوردن تنقلات است و با خود می گوید: آه خدای من چقدر لاغر می شم! ولی حقیقت این است که او در حال چاق شدن است!

چرا قانون جذب برای شما کار نمی کند. چرا میلیونر نمی شوید؟

اما امروز در این مقاله می خواهم حقایقی را برای شما بازگو کنم که می تواند در موفقیت حرفه ای شما نقش بزرگی بازی کند:

به روایت آمار

آمارهای متفاوتی در زمینه موفقیت افراد وجود دارد برخی می گویند 5% برخی می گویند 3% و برخی آمارها هم 1 درصد افراد جامعه را جزء موفق های بزرگ می دانند!

ولی همه آنها براین نکته توافق دارند که فقط درصد کمی از آنها بعد از 40 سال کار و تلاش زنده مانده اند و به موفقیت بزرگی دست یافته اند. و بازنشستگی خود را در ثروت و خوشبختی می گذرانند اما چه چیزی آن درصد کم را از بقیه متفاوت کرده است؟

چگونه مانند آن درصد کم باشیم؟

حقیقت این است که اکثر مردم رفتارها و عملکرد مشابهی دارند. آنها آدم های معمولی هستند که یک زندگی و مسیر امتحان شده را انتخاب می کنند. اگر شما هم می خواهید مانند آن اکثریتی باشید که هیچگاه موفق و ثروتمند نبوده اند می توانید همان کاری را انجام دهید که آنها انجام داده اند! گاه لازم است ببینید این اکثریت چه می کنند و شما خلاف آنرا انجام دهید.

توجه داشته باشید که موفقیت فقط با فکر کردن و تجسم کردن بدست نمی آید بلکه رفتارهای شما هستند که موفقیت شما را می سازند. این رفتارها به مرور تبدیل به عادت می شوند. رفتارها کلید موفقیت شما هستند.

پشتوانه مالی و خانوادگی، تحصیلات آکادمیک، مهارت ها، شانس و حتی سرمایه شما، آنها سبب موفقیت شما نمی شوند. شما بیشتر آنها را به کمک رفتارهای مثبت خود بدست خواهید آورد.

کسی که عادت به تن پروری و پرخوری دارد و این رفتارهای منفی خود را تغییر ندهد فقط با خواستن، لاغر و خوش اندام نخواهد شد.

اما چرا بیشتر کارآفرینان شکست می خورند؟

بیشتر کارآفرینان بیش از آنکه بر خود تسلط داشته باشند و روی خود کار کنند روی کسب و کار خود تمرکز می کنند و آنرا بهتر از زندگی خود مدیریت می کنند!

و این دلیل شکست آنهاست! اگر مدیر یک کسب و کار بر توانایی های بازاریابی مدیریت نیروی انسانی، رهبری موثر خود کار کند و همیشه سعی در بهتر کردن خود داشته باشد کسب و کارش هم سریعتر پیشرفت خواهد کرد.

پس روی خود و توانایی های خود و رفتارهای خود تمرکز کنید چون شما فقط می توانید خود را کنترل کنید و بر دیگران تاثیر بگذارید.

علی یزدی مقدم

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید