• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2018 / 02 / 06

رنگ مبل را با چه قسمتی از اتاق ست کنید؟ رنگهای آبی و صورتی

انتخاب جسورانه رنگ مبل برای انرژی بخشیدن به اتاق نشیمن

برای داشتن اتاق نشمینی پر انرژی و با طراوت بهتر است از توصیه های متخصصین این زمینه استفاده کنید تا دریابید برای رسیدن به این هدف چطور از مبلمان با رنگ های جسورانه استفاده کنید.

در این قسمت رنگ های آبی و صورتی برای مبلمان و کاناپه منزل انتخاب شده است که با چه قسمت هایی از منزل مثل دیوار و فرش ست شود. در مقاله بعدی رنگ های بنفش، سبز و زرد برای مبلمان معرفی می شود.

استفاده از رنگ های تند و جسورانه در دکوراسیون و چیدمان خانه اغلب مورد پسند همه نیست. با این وجود برای برخی از ما که به رنگ ها علاقه مند هستیم، انتخاب یک مبل راحتی به رنگ های شاد و پر انرژی به ما کمک می کند تا با چنین انتخابی یک اتاق نشیمن پر شور، شاد و زیبا داشته باشیم.

مبلمان آبی

هر گاه در طراحی و دکوراسیون داخلی سخن از رنگ های پر انرژی به میان می آید، بهترین گزینه برای شروع کار با رنگ های تند، بی شک مبلمان و خصوصا کاناپه خانه هستند. کاناپه خود به تنهایی می تواند به کلی ظاهر خانه را تغییر داده و به آن احساس و زیبایی ببخشد.

اگر که فکر می کنید داشتن یک کاناپه با رنگی تند و جسورانه گام بسیار بزرگی است، توصیه می کنم که پیش از شروع کار، نگاهی به عکس ها و نکات مطرح شده زیر بیاندازید. شاید یکی از این ایده های رنگارنگ با سلیقه شما سازگار باشد.

رنگ مبل را با چه قسمتی از اتاق ست کنید؟

در ادامه دو رنگ آبی و صورتی را بررسی کرده و نکات و ترفندهایی در این زمینه ارائه می کنیم تا بتوانید از آنها در جلا بخشیدن به فضای خانه تان استفاده کنید.

مبلمان آبی رنگ

اگر میخواهید فضای خانه شاد بوده و در عین حال قابل تحمل و همه پسند باشد، یک کاناپه آبی می تواند شروعی بی نقص برای کارتان باشد. آبی رنگی است که اغلب همه حس خوبی به آن داشته و برایشان آرامبخش است، چرا که عموما این رنگ یک رنگ آرامبخش و اصیل محسوب می شود.

مبلمان رنگ آبی

آبی تند یکی از رنگ هایی است که شخصا در کار طراحی و برای رنگ بخشیدن به فضای خانه از آن به وفور استفاده می کنم.

رنگ آبی دارای طیف و سایه های مختلف و زیبای بسیاری بوده که می توانید از میان آنها رنگ مورد نظر و باب سلیقه تان را برای کاناپه انتخاب کنید. هر چه آبی پر رنگ تر باشد، تاثیر گذاری آن بیش تر خواهد بود، از این رو من اغلب مشتریانم را به انتخاب رنگ های تندتر تشویق می کنم.

از آنجایی که آبی یک رنگ به شدت تطبیق پذیر و سازگار به شمار می رود، به راحتی می توان آن را با رنگ های دیگر ترکیب کرد. یعنی، براساس طیف رنگ آبی مورد نظر، می توان آن را با رنگ های خنثی و مصالح طبیعی مثل چوب ترکیب کرد تا در نهایت ظاهر فوق العاده ای به خانه داد. می توان ادعا کرد که این رنگ تقریبا مکمل همه ی رنگ های تند است.

مبلمان آبی

نکات تخصصی: مبلمان هایی با روکش های مخملی به مبلمان شما ظاهری شیک و مجلل می دهد. تهیه کاناپه های مخملی به رنگ های تند و درخشان، یک اتاق ساده را به اتاقی مجلل تبدیل می کند.

مبلمان آبی رنگ

ایده پردازی: در عکس زیر با استفاده از این کاناپه مخملی به رنگ آبی اشرافی و قالی راه راه و همینطور تم سفید دیوارها، اتاقی مدرن، و خیره کننده داریم.

مبلمان آبی رنگ

مبلمان صورتی رنگ

اگر در صدد هستید تا خانه ای آرام بخش تر و شاد تر داشته باشید، شاید بهترین رنگ برای دکوراسیون خانه شما رنگ صورتی باشد. من به عنوان یک طراح، همیشه در انتخاب رنگ صورتی برای ایجاد فضایی شاد، الهام بخش و پرانرژی موفق بوده ام.

مبلمان صورتی رنگ

شما می توانید از صورتی ملایم و کمرنگ، صورتی چرک و زیبا، و یا صورتی های تند و پر انرژی استفاده کنید.  صرف نظر از طیف رنگ صورتی مورد نظر شما، ادعای ما بر این است که یک کاناپه صورتی به محیط، حس سرزندگی و شادی را تزریق می کند.

یک صورتی کمرنگ و ملایم، به ایجاد حس آرامش، تازگی و هیجان کمک می کند. شاید فکر کنید که بهتر است این رنگ را با رنگ های روشنتر، سایه های کم رنگ تر و یا رنگ های خنثی ترکیب کنید.

مبلمان صورتی رنگ

در واقع ما مدعی هستیم که این رنگ در کنار رنگ های تند به ویژه طیف های درخشان بهتر و زیباتر خواهد شد.

مبلمان صورتی رنگ

صورتی های تندتر، فضایی پر انرژی، روشن، گرم، دوست داشتنی و جذاب برایتان فراهم خواهند آورد. این طیف صورتی در ترکیب با رنگ های سفید، سیاه و خاکستری زیبا خواهد شد. همچنین این رنگ با رنگ های تند و بیشتر رنگ های تیره، حتی قرمز نیز جالب می شود.

ایده پردازی: این کاناپه صورتی تند و دوست داشتنی، به فضای مدرن خانه شخصیت و احساس بخشیده است. به علاوه ترکیب آن با مجموعه ای از رنگ های خنثی، آن را به نقطه عطف خانه تبدیل کرده است.

مبلمان صورتی رنگ

همانطور که در بالا بیان شد در این مقاله به دو رنگ آبی و صورتی اشاره شد در مقاله بعدی به رنگ های بنفش، سبز و زرد برای مبلمان اشاره خواهیم کرد.

نوشته: لیزا بَتسون گُلدبِرگ

ترجمه: آتنا هوایی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید