• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2018 / 02 / 07

کلمات شما به حقیقت خواهد پیوست

کلمات مانند دانه ها هستند. وقتی از چیزی  صحبت می کنید در حقیقت در حال جان دادن به آن هستید و اگر به گفتن آن ادامه دهید به تدریج آنرا به حقیقت تبدیل خواهید کرد. وقتی که مدام از کلمات مثبت استفاده می کنید بر انجام پذیر بودن آنها باور درونی پیدا خواهید کرد وقتی که مدام بگویید که من می توانم، من ادامه می دهم، من راه درست را پیدا می کنم، من لاغر می شوم به مرور به این باور خواهید رسید.

و خلاف آن هم حقیقت دارد وقتی که مدام از افعال منفی نمی توانم و نمی شود استفاده می کنید به این باور خواهید رسید و در همان گام اول خود را شکست داده اید.

کلمات شما به حقیقت خواهد پیوست

کلمات شما دانه هایی اند که میوه ای خواهند شد که آن میوه، خوراک ذهن شما خواهد بود سخنان منفی دانه هایی هستند که میوه های مسموم به خورد ذهن شما می دهند و کلمات و افعال مثبت می توانند دنیای شما را زیباتر و شگفت انگیزتر کنند.

زندگی ما انعکاسی از تفکر ما هستند اکنون که این مقاله را در دفتر کارم می نویسم به این فکر می کردم یاد بگیر دات کام و این دفتر کار که امروز چند نفری در آن مشغول به کار هستند یک روزی برایم رویا بود و با افکار مثبت و اعتقاد به توانستن همه اینها مرحله به مرحله پیش رفت تا این لحظه که همه آنها به واقعیت تبدیل شد.

شما نمی توانید مدام از نشدن، نتوانستن و غیرممکن بودن صحبت کنید و انتظار روزهای موفق و شاد داشته باشید. زبان فقیر به ذهن فقیر و ذهن فقیر به زندگی فقیر منتهی خواهد شد.

اگر از دانه هایی که قبلا کاشته اید راضی نیستید شروع کنید و دانه های متفاوتی بکارید دانه هایی را بکارید که قدرت خداوند یکتا را در کنار خود داشته باشید با خود بگویید من امروز از دیروز بهتر خواهم شد و هر روز بهتر و بهتر خواهم شد. همینطور به کاشتن دانه های مثبت ادامه دهید تا میوه آنرا با لذت مزه کنید.

سلامتی، پیروزی و ثروتمندی، میوه دانه های مثبت شما هستند.

از شما می خواهم با کلمات و جملاتتان آینده خود را تباه نکنید. کسی که می گوید من هیچگاه نمی توانم سیگار را ترک کنم واقعا نمی تواند آنرا ترک کند. کسی که می گوید من هیچوقت نمی توانم آن خانه را بخرم نخواهد توانست چنین خانه ای را بخرد. با این سخنان در حال قدرت دادن به دشمن درون خود هستیم که بهتر از هر کسی می تواند ما را شکست دهد.

باز هم می گویم همانطور که همیشه گفته ام تصمیم با شماست می خواهید رستگار باشید یا آینده خود را تباه کنید؟ بی شک می خواهید یک زندگی خوب، شاد و توام با سلامتی و موفقیت داشته باشید.

پس با خود تکرار کنید. من زندگی شادی می سازم، من سالم خواهم بود، تلاش می کنم همه چیز را بهتر کنم، تلاش می کنم هر روز قوی تر باشم، تلاش می کنم هر روز به دیگران کمک کنم و …

سرزنش کردن خود را متوقف کنید امروز برای شما متفاوت خواهد بود چون با انرژی و توان کنترل هر چه را می توانید در دست گرفته اید. تباه کردن را متوقف کنید و رستگاری را آغاز کنید. همه انسان ها می توانند خود را جوان، زیبا، قدرتمند و مستعد سلامت بدانند هر روز صبح در آینه خود را نگاه کنند و زیبایی های خود را ببینند، خود را قدرتمند بدانند و خود را برای یک روز پر از موفقیت و چیزهای خوب آماده کنند. به شما قول می دهم آن روز برای شما روز خوبی خواهد بود.

آن روز با اعتماد به نفس بیشتر بهتر از همیشه عمل خواهید کرد و این احساس خوب و توان بالا به سلامتی شما هم کمک خواهد کرد. آن روز بهتر با چالش ها مواجه خواهید شد و رفتار بهتری با دیگران خواهید داشت همه این ها به صورت خودکار روز زیباتر و بهتری برای شما خواهد ساخت. حال اگر این تبدیل به عادت شود و هر روز صبح با کوهی از امید و اعتماد به نفس کار و تلاش را آغاز کنید زندگی شاد و موفق و پر از ثروت برای خود و اطرافیانتان خواهید ساخت.

پیروز باشید

علی یزدی مقدم

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید