• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2018 / 02 / 08

والورده: غیبت پیکه مقابل والنسیا قطعی نیست

سرمربی بارسلونا راه تیمش برای رسیدن به فینال جام حذفی اسپانیا را دشوار دانست.

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در خانه والنسیا در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا از یک جدال دشوار سخن گفت.

غیبت پیکه مقابل والنسیا قطعی نیست

او در این باره اظهار داشت: پای فینال که در میان باشد، هر تیمی خطرناک می‌شود و همه به کاری که باید انجام بدهند، نهایت اعتقاد را خواهند داشت. والنسیا تیم بسیار خوبی است و شکست دادن این رقیب خطرناک در ضدحملات هم کار دشواری است. رقیب ما در بازی رفت شکست خورده و این بار در خانه‌اش با رویکرد تهاجمی و به قصد گل زدن به میدان می‌آید. فراموش نکنید والنسیا حمایت هوادارانش را هم دارد. در دیداری تعیین کننده همه توانمان را صرف خواهیم کرد.

او در ادامه افزود: برای رسیدن به فینال باید گل بزنیم. هر2 تیم به یک اندازه انگیزه دارند چون هنوز هیچ چیز مشخص نشده است. می‌خواهیم در فینال باشیم اما حریف هم خواسته مشابهی دارد. همه می‌دانند پیکه بازی مقابل اسپانیول را با درد و مصدومیت به پایان برد اما غیبت او در این بازی قطعی نیست. باید در تمرینات متوجه شویم می‌تواند بازی کند یا نه. یری مینا در لیست قرار دارد و بازی کردن او به تصمیم من بستگی دارد.اینکه بعضی بازیکنان می‌توانند در چند پست بازی کنند، نکته مثبتی است. فرمالن، مینا بوسکتس و دینیه را سالم و بانشاط در اختیار داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید