• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2018 / 02 / 08

تمرینات بدنسازی رونالدو برای فوتبال و خوشتیپ بودن

 

متن سخنان کریستیانو رونالدو در فیلم

باید کار کرد، من تقریبا هر روز تمرین می کنم به همین دلیل هست که من این سالهای طولانی تونستم در صدر بمونم این برای اعتماد به نفس بیشتر نیست بلکه برای این است که من خارج از میدان خیلی تمرین می کنم.

وقتی که 12 ساله بودم خیلی ها به من می گفتند کریستیانو تو بازیکن خیلی با استعدادی هستی اما خیلی لاغری و من همیشه این را در ذهنم تکرار می کردم بدن را می شود تقویت کرد می توانم بدنسازی کنم و بهتر شوم و به سادگی خودم را بهتر کردم.

ورزشکار بودن برای من خیلی معنا داره فکر می کنم جزییاتی که در اختیار شماست می تواند تغییرات بزرگی در شما در مقایسه با دیگر بازیکنان ایجاد کنند بنابراین من فکر می کنم بسیار مهم است که این گونه کارها را انجام دهید.

و من فکر می کنم این تلاش ها برای من نتیجه خوبی داشته اند به همین دلیل است که من تقریبا تمام سال ورزیده و خوش اندام هستم و می خواهم همیشه به همین شیوه ادامه بدم چون خیلی به من کمک کرده است این بخشی از وجود من است من تمرینات را برای اینکه باید انجام دهم به کار نمی بندم بلکه چون بخشی از وجودم است آن را انجام می دهم.

ترجمه و زیر نویس: علی یزدی مقدم

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید