• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2018 / 02 / 14

ایمن‌ترین خودروی اروپا در سال ۲۰۱۷

بر اساس بررسی‌های موسسه «یورو ان کپ» خودروی ولوو XC۶۰ در سال ۲۰۱۷ «امن‌ترین» خودروی اروپا نام‌گذاری شد.

در سال ۲۰۱۷ موسسه یورو ان کپ بیش از ۷۰ خودرو از کلاس‌ها و برندهای مختلف را تست کرد و در میان این تست‌ها نسل دوم کراس‌اور لوکس ولوو XC۶۰ بهترین عملکرد را از نظر ایمنی از خود نشان داد.

محصولات برند ولوو همیشه در میان ایمن‌ترین خودروهای جهان شناخته می‌شوند و نسل جدید XC۶۰ با کسب امتیاز ۹۸ درصد در بخش تست تصادف حفاظت از سرنشینان و امتیاز ۹۵ درصد در بخش سیستم‌های ایمنی کمکی، بالاترین امتیاز‌ها را کسب کرده است.

 ایمن‌ترین خودروی اروپا طی سال ۲۰۱۷

مالین اکولم، قائم مقام مرکز ایمنی خودروهای ولوو، پیش از این گفته بود ایمنی خودروهای ولوو تا سال ۲۰۲۰ آنچنان رشد می‌کند، که در تصادفات سرنشینان خودروهای ولوو نه کشته خواهند شد و نه آسیب جدی خواهند دید.

هم اکنون سه مدل XC۶۰، S۹۰ و V۹۰ برند ولوو در تست‌های سه‌گانه‌ سیستم ترمز اضطراری خودکار «یورو ان کپ»، با کسب بالاترین امتیاز، سه جایگاه اول را تصاحب کرده‌اند. برای اولین بار در تاریخ تست‌های «یورو ان کپ»، سه جایگاه اول در اختیار خودروهای یک برند قرار گرفته است. سدان S۹۰ و استیشن V۹۰ در بخش‌های تست تصادف «حفاظت از سرنشینان بزرگ‌سال» و «سیستم‌های ایمنی کمکی» به ترتیب امتیاز‌ ۹۵ و ۹۳ درصد به دست ‌آورده‌اند.

گذشته از خودروهای شرکت ولوو در کلاس سدان بزرگ فولکس واگن آرتئون، در کلاس شاسی‌بلند کوچک فولکس واگن T-Roc در کلاس سوپرمینی، فولکس‌واگن پولو، در کلاس مینی‌ون کامپکت: اوپل/واکسهال کراس‌لند ایکس و در کلاس کامپکت سوبارو XV و سوبارو ایمپرزا به عنوان امن‌ترین خودروها معرفی شدند.

ولوو XC۶۰

از دیگر خودروهایی که موفق به کسب ۵ ستاره‌ی ایمنی «یورو ان کپ» شده‌اند، می‌توان به کیا استینگر، جگوار F-Pace، تویوتا یاریس، هیوندای Kona و ب‌ام‌و سری ۶ GT اشاره کرد.

«یورو ان کپ» در سال ۲۰۱۷ همچنین نا امن ترین خودرو را هم معرفی کرد و سوپرمینی فیات پونتو هیچ ستاره‌ای در تست‌های این موسسه کسب نکرد.

ارزیابی اتومبیل‌های جدیدی که وارد اروپا می‌شوند توسط سازمان یورو ان کپ و به‌ منظور سنجش میزان امنیت اتومبیل انجام می‌شود. این سازمان در سال ۱۹۹۷ توسط سازمان حمل و نقل بریتانیا پایه‌گذاری شد و هم اکنون کشورهای اروپایی، اتحادیه اروپا و هرگونه سازمان مرتبط با حمل و نقل و حمایت از مصرف کنندگان در اروپا، از آن حمایت می‌کند. دفتر اصلی «یورو ان کپ» در بلژیک واقع شده است.

در بررسی دیگری، موسسه بیمه و ایمنی بزرگراه‌های آمریکا ( IIHS) فهرستی را از ایمن‌ترین خودروهای سال معرفی کرده است که مشتریان بر اساس آن می‌توانند ایمن ترین خودروهای بازار آمریکا را انتخاب کنند. در این فهرست شرکت سوبارو با ۴ خودرو در لیست ایمن پلاس، ایمن‌ترین محصولات را دارد.

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید