• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2018 / 02 / 17

رکورد ام‌باپه شکسته شد

ستاره جوان ایتالیایی با حضور در دیدار موناکو برابر دیژون عنوان جوان‌ترین بازیکن تاریخ رقابت‌های لیگ فرانسه را به خود اختصاص داد.

کیلیان ام‌باپه فصل قبل نمایش درخشانی در موناکو داشت و همین باعث شد تا مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی قرار گیرد و در نهایت راهی پاری ‌سن‌ ژرمن شد.

رکورد ام‌باپه شکسته شد

ام‌باپه، کم سن و سال ترین بازیکن تاریخ باشگاه موناکو بود که در رقابت‌های لیگ فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت.

پیترو پلگری، بازیکن جوان ایتالیایی موناکو با حضور در دیدار برابر دیژون رکورد ام‌باپه را شکست و به جوان‌ترین بازیکن تاریخ موناکو تبدیل شد که در رقابت‌های لیگ فرانسه به میدان رفته است.

پیترو پلگری رکورد امباپه را شکست

پلگری در دیدار موناکو برابر دیژون در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ فرانسه که با پیروزی چهار بر صفر موناکو به پایان رسید در دقایق پایانی به میدان رفت تا رکورد ام‌باپه را جابه جا کند.

ام‌باپه، ستاره جوان پاری ‌سن‌ ژرمن بعد از بازی در پیامی نوشت: این موفقیت را به پلگری تبریک می‌گویم.

پلگری تنها 16 سال و 336 روز سن دارد. این‌ در حالی است که ام‌باپه با 16 سال و 347 روز برای نخستین بار با پیراهن موناکو در لیگ فرانسه به میدان رفت.

این بازیکن جوان ایتالیایی از جنوا به موناکو پیوست. او پیش از این هم با 15 سال و 280 روز عنوان جوان ترین بازیکن تاریخ رقابت‌های سری A انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید