• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2018 / 02 / 28

به دنبال پول بزرگ باشید

آنها که از خرید کردن واهمه دارند در فروش هم چنین احساسی دارند. برای اینکه در کار خود موفق باشید و درآمد درخوری داشته باشید باید بیاموزید که از اعداد بزرگ استفاده کنید.

در کسب و کار خود به دنبال پول بزرگ باشید

همانطور که همیشه در مقالات قبلی هم ذکر شده است برای موفقیت لازم است کالا یا خدمات با ارزشی ارائه دهید که در هر جایی و به آسانی قابل دسترش نباشد اما اگر مهارت های لازم را در فروش نداشته باشید این کالا یا خدمات ارزشمند، شما را ثروتمند و موفق نخواهد کرد. اگر فکر می کنید کالا یا خدمات شما به اندازه کافی ارزشمند است پس باید بتوانید در قبال آن درآمد درخور و شایسته ای بدست آورید.

چگونه پول های درشت را بدست آورم و ثروتمند شوم؟

این در حقیقت یک باور درونی است که قبل از همه خود شما باید به ارزش کالا و خدمات خود باور داشته باشید پس از آن است که می توانید با اعتماد به نفس بالا نسبت به دریافت ارقام درشت تر اقدام کنید.

یکی از تمرینات فروشندگی که فروشندگان کالای لوکس انجام می دهند این است که در مقابل آینه می ایستند و ارقام درشت را با صدای ملایم شمرده و قابل فهم بیان می کنند. بدون مکث قیمت خود را بیان کنید بدون مِن مِن کردن و تردید و بدون توضیح و اما و اگر به سادگی در یک جمله قیمت خود را بیان کنید. اعتماد به نفس شما به مشتری نشان خواهد داد که این کالا ارزش واقعی دارد.

به دنبال پول بزرگ باشید

همانطور که همیشه گفته ام اگر زیاد تخفیف می دهید فروشنده خوبی نیستید و در حقیقت با تخفیف های بسیار زیاد ناتوانی خود در فروش را جبران می کنید. پس چرا به سادگی روی توانایی های خود در فروشندگی کار نکنید تا کسب و کار خود را رونق دهید. توجه داشته باشید با تخفیف های زیاد برای خود و صنف خود مشکل ساز خواهید بود.

یکی دیگر از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که به مکان هایی بروید و در آنجا وقت بگذرانید که افراد پول های درشت خرج می کنند. به عنوان مثال می توانید در لابی یک هتل لوکس بنشینید و به خود تلقین کنید در چنین هتلی که شبی 5 میلیون تومان هزینه دارد اقامت دارید. سعی کنید کمی در آن محیط هزینه کنید برای یک فنجان قهوه ممکن است مجبور شوید پول زیادی بدهید اما خواهید آموخت که آنها چگونه از شما به زیبایی پول آن فنجان قهوه را دریافت می کنند هیچ تردیدی به خود راه نمی دهند شما هم مانند آنها خواهید شد! روزی خواهد رسید که در آن هتل اقامت داشته باشید.

یک توصیه جالب برای کسانی که زبان انگلیسی آنها قوی است مجله راب ریپورت را مطالعه کنند و برای آنها که انگلیسی را خوب نمی دانند یک مژدگانی دارم در یاد بگیر دات کام مطالبی از این مجله ترجمه خواهد شد و در اختیار شما قرار خواهد گرفت اما چرا این مجله می تواند چنین تاثیری داشته باشد؟ طبق تحقیقاتی که اخیرا انجام شده است تاثیر مثبتی در درآمد خوانندگانش داشته است به گونه ای که خوانندگان آن میانگین درآمدی در حدود چهار میلیون دلار داشته اند این اعداد و ارقام بزرگ از لحاظ روانشناسی به شما کمک خواهد کرد با آنها کنار بیایید و وارد دنیای پر سود لوکسی شوید که بازار آینده شما خواهد بود! وقتی به این مجله نگاه می کنید از فروش مرسدس بنز و بی.ام.و. مطلبی نمی بینید در این مجله از رولزرویس، بوگاتی، فراری و بنتلی صحبت می شود آنوقت این اعداد دیگر مانند گذشته بزرگ به نظر نخواهند رسید! یا از خودکاری صحبت می شود که 10 هزار دلار قیمت دارد! یا یک صندلی که یکصد هزار دلار قیمت دارد! این به شما کمک می کند ظرفیت ذهنی خود را بالاتر ببرید و ذهن خود را با اعداد کوچک مشغول نکنید و باور کنید که افرادی وجود دارند که حاضر هستند چنین مبالغی را هزینه کنند. افرادی که می توانند مشتری شما باشند!

فروش به افراد فقیر را متوقف کنید!

این جمله شاید شما را شوکه کند و فکر کنید شاید من این حرف را از روی غرور و یا خودخواهی زده ام نه به هیچ وجه این طور نیست! وقتی صحبت وارد شدن به دنیای واقعی کسب و کار است در هنگام معامله و زمانی که قرار است با اعداد بزرگ کار کنید باید مشتری های ارزان قیمت را رها کنید و بدنبال مشتری پر سود خود باشید وقتی خوب پول در می آورید خوب می توانید به فقرا هم کمک کنید که این کمک فقط مالی نیست حتی می توانید به آنها بیاموزید چگونه کسب درآمد کنند.

برای یک کسب و کار، غیر ممکن نیست که هم مشتری لاکچری داشته باشد و هم مشتری فقیر اما کار بسیار سختی است که بتوانید در هر دو بازار موفق باشید و این راهی است که من به شما توصیه نمی کنم! من به دنبال فروش به مشتری که پول ندارد نیستم! هر چند شاید به او از طریق دیگری کمک کنم ولی کسب و کار و احساسات با هم رابطه خوبی ندارند.

علی یزدی مقدم

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید