• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2018 / 03 / 06

بیست ایده ارزان قیمت برای دکوراسیون منزل _ قسمت اول

در قسمت اول این مقاله به ده ایده از بیست ایده ی ارزان قیمت و در دسترس همگان اشاره می شود تا بتوانید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید و تنوعی بصری برای اهل خانه ایجاد کنید خصوصا در روزهای پایانی سال که همه اعضای خانواده بخصوص زن خانه دوست دارد در سال جدید و در عید نوروز، تغییری در منزل خود داشته باشد.

با این کار فضای خانه نیز همانند طبیعت نو و متحول می شود. این تنوع برای تمامی اعضای خانواده لازم است.

بیست ایده ارزان قیمت برای دکوراسیون منزل

با انجام این روشها، خلاقیت خود را محک می زنید و از این که تغییر دکوراسیون را با فکر و دست خود انجام می دهید، لذت خواهید برد.

از بوم های کانواس (بوم کتانی) استفاده کنید

از بوم های کتانی که به وسیله رنگ لاتکس نقاشی شده اند، برای زیباسازی فضای خالی دیوار استفاده کنید.

افکارتان را آزاد کنید: بوم باید کل دیوار را بپوشاند.

استفاده از بوم در دکوراسیون

میز کنار سالنی برای خود تهیه کنید

با استفاده از قفسه های کوچک (با قیمتی در حدود 22 دلار) یک میز کنار سالنی درست کرده و از سطح رویی آن برای گذاشتن چراغ های رو میزی و قاب عکس ها استفاده کنید. از قفسه های داخل آن برای اشیای تزیینی کوچک استفاده کرده و یا کتاب ها و مجلاتی که بعدا میخواهید مطالعه کنید را درون آنها بگذارید.

استفاده از میز کناری در دکوراسیون منزل

بشقاب های دیوار کوب

بشقاب هایی با تصاویر و رنگ های جذاب، به دیوار خانه جلا و شادابی می بخشند. از بشقاب هایی با رنگ، اندازه و بافت متفاوت استفاده کنید. زیباترین و چشم گیر ترین بشقاب را در مرکز و بقیه بشقاب ها را در اطراف آن به دیوار نصب کنید (ابتدا آنها را بررسی کرده و برای چیدمان بهتر چند مدل چینش را امتحان کنید)، برای نصب بشقاب ها روی دیوار از گیره های فلزی مخصوص این کار استفاده کنید.

استفاده از بشقاب دیوار کوب در طراحی دکوراسیون ازان قیمت

فضای اتاق را با استفاده از وسایل حصیری زیبا تر کنید

وسایل حصیری ارزان که به نظر بیشتر مناسب بیرون خانه می آیند، در واقع می توانند فضای داخل خانه را هم تغییر داده و حال و هوای خوبی به اتاق دهند. صندلی های حصیری را در گوشه آفتاب گیر خانه قرار داده و یا آنها را در میان دیگر مبلمان خانه بگذارید.

استفاده از وسایل حصیری در دکوراسیون منزل

از هنر خود استفاده کنید

حتی تصاور کپی شده هم داخل یک قاب هر دو پشت و روی شیشه ای (به مبلغ  13دلار) بسیار فریبنده خواهند شد. رنگ دیوار از پشت این قاب های شیشه ای دیده می شود، و تصویری از زمینه و خود عکس در کنار هم دیده خواهد شد.

استفاده از قاب شیشه ای در دکوراسیون

خلاقیت به خرج دهید

ایجاد تنوع در ایده ها: از دست کش های بافتنی که فقط یک لنگ آنها برایتان باقی مانده استفاده کنید. از یک نمد درست به اندازه پس زمینه قاب استفاده کنید (هر نمد برایتان 24 دلار تمام می شود)، سپس با استفاده از چسب مناسب دستکش ها را درست وسط نمد بچسبانید و بگذارید تا خشک شود.

استفاده از دستکش در دکوراسیون ارزان قیمت

از عناصر طبیعی بهره مند شوید

با استفاده از صدف ها و دیگر ارمغان های ساحلی به فضای آشپزخانه، راه رو و یا پلکان منزل روح ببخشید، شما می توانید این کار را با پیاده سازی یک تم روستایی هم انجام دهید.

استفاده از عناصر طبیعی در دکوراسیون ارزان قیمت

جذاب کردن لوستر یا آباژور

لوستر یا آباژوری که از فروشگاه خریده اید را با استفاده از روبان، چسب و یک نمودار چشمی، چشم گیر و جذاب کنید. (نمودار چشمی را می توانید به صورت رایگان دانلود کرده و اندازه اش را بزرگ کرده و سپس از آن پرینت بگیرید).

جذاب کردن لوستر و آباژور

سر تختی های تخت خواب را نقاشی کنید

یک راه کار بسیار ساده: سر تختی تخت خوابتان را روی دیوار بالای تخت نقاشی کنید. هزینه این کار چیزی در حدود 20 دلار و فضای لازم برای پیاده سازی آن هم بسیار اندک است. برای نحوه اجرای این طرح می توانید از آموزش های موجود در گوگل استفاده کنید.

نقاشی سر تختی های تخت خواب

چندین عکس را در کنار هم به دیوار نصب کنید

سری به آلبوم خود بزنید و بهترین عکس هایتان را انتخاب کنید (برای عکس های منتخبی خود یک موضوع در نظر بگیرید: عروسی، تولدها، مسافرت ها) و سپس آنها را در قاب های هم اندازه و هم شکل بگذارید. آنها را روی دیوار و مرتب در کنار هم نصب کنید، البته می توانید آنها را به صورت خطی و در یک ردیف طولی نیز در کنار هم روی دیوار نصب کنید؛ اگر که چیدمان تابلو ها به صورت هندسی وار باشد خیالتان راحت باشد که کارتان را بی نقص انجام داده اید.

نصب چندین عکس کنار هم

امید است که از این ده ایده بهره لازم را برده باشید، در قسمت بعدی به ده مورد دیگر برای تغییر ارزان قیمت دکوراسیون منزل اشاره می شود.

ترجمه: آتنـا هوایی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید