• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2018 / 03 / 12

پرواز میلان در دقیقه 94

تیم فوتبال آث میلان با گل دقیقه 94 «آندره سیلوا» مهاجم پرتغالی خود در دیدار مقابل جنوا به برتری ارزشمند یک بر صفر دست یافت.

یکشنبه شب در ادامه دیدارهای هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا، شاگردان «گنارو گتوسو» که در هفته های اخیر این مسابقات به نتایج خوبی دست یافته اند به میهمانی تیم سخت کوش جنوا رفتند.
میلان که تلاش زیادی در این دیدار برای موفقیت و فراموش کردن شکست مقابل آرسنال انگلیس در لیگ فوتبال اروپا داشت تا آخرین لحظات ناامید نشد تا در دقیقه 94 با گل «آندره سیلوا» مهاجم جوان پرتغالی اش به برتری دست یابد.

پرواز میلان در دقیقه 94

این پیروزی سبب شد تا روسونری با 47 امتیاز به رتبه ششم جدول برسد و روزهای تاریک ابتدای فصل را به دست فراموشی بسپارد.

سرمربی میلان پیروزی دیرهنگام تیمش مقابل جنوا را مقدمه‌ای بر بازی خوب مقابل آرسنال در لیگ اروپا دانست.

جنارو گتوسو، سرمربی میلان پس از برتری دیرهنگام تیمش مقابل جنوا در هفته جاری رقابت‌های سری A، این پیروزی را مقدمه‌ای برای حمله و برتری مقابل آرسنال در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ اروپا دانست.

او گفت: واقعا نگران بودم و می‌خواستم ببینم واکنش بازیکنانم بعد از باخت مقابل آرسنال چیست. واقعا جواب خوبی گرفتم. باید به جنوا تبریک بگویم چون واقعا برای ما مشکل‌ساز شد. با شخصیت بازی کردیم، توپ را به خوبی و بدون ترس به گردش درآوردیم و از این جهت قابل تحسین هستیم. اگر به جدول نگاه کنید، می‌بینید شاهکار کرده‌ایم. هنوز 11 بازی مانده که از این تعداد 7 رقابت خانگی خواهد بود. در حال حاضر بیش‌تر بازیکنان من به فرم مطلوب خودشان رسیده‌اند.

او در ادامه افزود: خوشحالم که آندره سیلوا اولین گل خودش را به ثمر رساند. به تن کردن این پیراهن بزرگ به حد کافی سخت است؛ مخصوصا اگر جوان هم باشید. با این حال باید سخت تلاش کنیم و به پیشرفت ادامه دهیم. شایعات زیادی در مورد شرایط فیزیکی تیم مقابل آرسنال شنیدم اما باور دارم در آن بازی رویکرد ما غلط بود و فضای زیادی به رقیب دادیم. حالا با این پیروزی کاملا شاداب به جنگ آرسنال می‌رویم و رقیب را در خانه خودش به مبارزه می‌طلبیم.کالینیچ شم گلزنی خوبی ندارد اما بازیکن باتکنیک و قدرتمندی است.

آندره سیلوا

 روزهای خوب میلان با گتوسو همچنان ادامه‌ دارد و این تیم با نتایج بسیار خوبی که به دست آورده خود را به تیم های بالای جدول رده‌بندی نزدیک‌تر کرده است.

او ادامه‌ داد: بی صبرانه در انتظار این بودم که ببینم بازیکنان تیمم بعد از شکست برابر آرسنال چه واکنشی از خود نشان می‌دهند و آیا از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارند. نشان دادیم که تیم خوبی هستیم. در نیمه نخست بازی بدی را به نمایش گذاشتیم و مرتکب اشتباهات زیادی شدیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم.

گتوسو در پایان سخنان خود اظهار کرد: وقتی به جدول رده‌بندی نگاه کنید به خوبی پی می‌برید که میلان بهتر شده است. بعضی از بازیکنان در بهترین شرایط خود به سر می‌برند و من بر این باورم که در دیدار برگشت برابر آرسنال بهتر از این هم ظاهر خواهیم شد. نگران این دیدار بودم اما خوشبختانه توانستیم بعد از شکست تلخ برابر آرسنال به پیروزی برسیم.

نتایج دیدارهایی که عصر دیروز برگزار شد نیز بدین شرح است:

فیورنتینا یک – بنونتو صفر
کالیاری 2 – لاتزیو 2
بولونیا صفر – آتالانتا صفر
کروتونه 4 – سامپدوریا یک
ساسولو یک – اسپال یک
یوونتوس 2 – اودینزه صفر

منبع: خبرگزاری ایرنا

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید