• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2018 / 03 / 13

نبرد امشب منچستر یونایتد با سویا و آس رم با شاختاردونتسک

امشب (سه شنبه 96/12/22) از ساعت 23:15 در رقابت های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهار تیم قدرتمند به صورت همزمان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

تیم منچستر یونایتد با سرمربی مورینیو در برابر تیم سویا با سرمربی وینچنتزو مونتلا در ورزشگاه اولدترافورد مقابل یکدیگر به رقابت می پردازند. و تیم شاختاردونتسک با سرمربی پائولو فونسکا مقابل تیم رم با سرمربی دی فرانچسکو امشب به رقابت با یکدیگر می روند.

نبرد امشب منچستر یونایتد با سویا و آس رم با شاختاردونتسک

 تیم منچستر یونایتد در بازی های قبلی خود تیم لیورپول و چلسی را شکست دادند و با آمادگی به رقابت با سویا می روند.

تیم سویا در لالیگا در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارند. آندلسی ها در این فصل از مسابقات اروپا، در تمامی رقابت هایی که حضور داشته عملکرد بسیار مناسبی را ارائه داده است و در بازی رفت مقابل یونایتد نیز تیم برتر میدان بودند و داوید دخئا مانع شکست منچستریونایتد شد.

یونایتد از 9 بازی اخیر خانگی اش در لیگ قهرمانان مقابل تیم های اسپانیایی فقط یک باخت داشته است و پنج پیروزی و سه تساوی کسب کرده است.

در طرف مقابل سویا تاکنون در لیگ قهرمانان اروپا، در کشور انگلیس هیچ مسابقه ای را پیروز نشده است.

منچستر یونایتد تاکنون 14 بار در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم های اسپانیایی قرار گرفته است، و در مجموع 7 گل زده است.

ترکیب احتمالی منچستریونایتد

دخئا، یانگ، اسمالینگ، بیلی، والنسیا، مک تومینی، ماتیچ ،رشفورد، سانچز، ماتا و لوکاکو

غایبین تیم منچستر یونایتد

بلیند، زلاتان، روخو، جونز، هررا، پوگبا و مارسیال

ترکیب احتمالی سویا

ریکو، لنگلت، بانگا، کوریا، انزونزی، ناواس، سارابیا، اسکودرو، موریل، وازکز، مرکادو

ترکیب احتمالی منچستریونایتد

آس رم – شاختاردونتسک

رقابت این دو تیم امشب و همزمان با بازی منچستر و سویا در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برگزار می شود.

تیم رم که در 2 هفته اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته و پس از پیروزی چهار بر دو مقابل ناپولی و سه بر صفر مقابل تورینو به رتبه سوم سری آ رسیده و روزهای خوبی را می گذراند، در مقابل شاختاری قرار می گیرد که با اختلاف شش امتیازی در صدر جدول لیگ اوکراین قرار دارد. جالوروسی در دیدار رفت در سرمای اوکراین ابتدا از حریف پیش افتاد اما نتوانست برتری اش را حفظ کند و در نهایت دو بر یک شکست خورد.

شاختار دونتسک چهار دیدار از پنج مسابقه خود را در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رم پیروز شده است و تنها در یک مسابقه شکست خورده است. این 2 تیم یک بار دیگر هم در همین مرحله یک هشتم نهایی در فصل 11-2010 به هم برخورد کرده بودند که شاختار با پیروزی شش بر دو در مجموع 2 مسابقه، راهی مرحله بعد شد.

شاختار تاکنون هفت بار در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته است که در چهار دوره آن موفق به صعود از گروهشان شدند اما بهترین عملکرد آنها مربوط به همان سالی است که رم را در یک هشتم نهایی شکست دادند و به یک چهارم رسیدند. در حقیقت شاختار فقط سه مسابقه از هفت دیداری که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برگزار کردند را پیروز شده است که این سه مسابقه نیز در مقابل رم بوده است.

در طرف مقابل رم از هفت حضور اخیرش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان، 6 بارش را در همین مرحله یک هشتم نهایی حذف شده است و در حقیقت آخرین باری که رم به یک چهارم رسید به 10 سال قبل برمی گردد.

رم هر چهار باری که بازی رفت را در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا واگذار کرده در نهایت حذف شده است. در صورتی که آنها بتوانند شاختار را شکست بدهند، برای سومین بار به مرحله یک چهارم نهایی می رسند.

رم تنها تیمی است که امسال در لیگ قهرمانان اروپا در خانه گل نخورده است. شاختار 7 مورد از 10 بازی خود در زمین تیم های ایتالیایی را باخته است.

رقابت رم با تیم شاختار

ترکیب احتمالی رم

آلیسون، مانولاس، فازیو، فلورنزی، کولاروف، دروسی، استروتمن، اوندر، پروتی، ناینگولان و ژکو

غایبین تیم رم

ریک کارسدورپ

ترکیب احتمالی شاختاردونتسک

پیاتوف، راکیتسکی، اوردتس،بوتکو، ایزمایلی، استپاننکو، فرد، مارلوس، تایسون، برنارد، فریرا

غایبین تیم شاختاردونتسک

داریو سرنا، ماکسیم مالیشف

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید