• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2018 / 03 / 14

نحوه ست کردن کیف و کفش در خانمها

همیشه لازم نیست برای داشتن ظاهری شیک و به یاد ماندنی لباس های جدید بخرید. گاهی خرید تنها یک کیف، کافی است. پس، از جمله راهکارهای تبدیل شدن به بانویی شیک، راه حل ساده و کم هزینه خرید کیف است.

نحوه ست کردن کیف و کفش در خانمها

از بزرگترین مشکلات همه ما انتخاب صحیح کیف است که باید با کفش نیز هماهنگ باشد. شما هنوز هم فکر می کنید کیف و کفش باید از یک جنس و یک رنگ باشند؟ اشتباه است. این نظریه ای بسیار قدیمی و از مد افتاده است. امروزه، طراحان با ارائه مثال هایی، دیگران را ترغیب کرده تا در انتخاب کیف خلاقیت بیشتری به خرج دهند. به علاوه اینکه ترکیب های با سلیقه و بی نقص هیچ گاه زننده نخواهند بود.

توصیه های کاربردی

اگر واقعا نیاز به یک ست کاملا مشابه کیف و کفش دارید، بدانید که هیچ کس جلودارتان نخواهد بود. به هر حال شما به حدی دستتان در انتخاب باز است که از نظر ما شما به هیچ وجه نیازی به آنالیز و تفکیک آنها ندارید. فقط کافیست برخی قواعد بنیادی ترکیب کیف و کفش را همیشه به یاد داشته باشید:

  • منسوجات مختلف را با هم ترکیب کنید. به یقین شما هم می دانید که ترکیب یک جفت کفش چرمی رو باز با کیف مشابه آن در چشم بیننده بسیار خسته کننده خواهد بود. بجای آن بهتر است از یک جفت چکمه چرمی و یک کیف جیر استفاده کنید. وقتی چنین ترکیبی را به کار ببندید در نگاه اول متوجه گیرایی و زیبایی آن خواهید شد و یا برعکس، کفش جیر پوشیده و در کنار آن از یک کیف چرمی استفاده کنید. در یک کلام، خلاقیت به خرج دهید.
  • پارچه های طرح دار و تک رنگ را در کنار هم استفاده کنید. اگر کیفی دارید که روی آن تصویر یک گل زیبا دیده می شود و از داشتن آن لذت می برید، با ست کردن آن با یک جفت کفش به همین طرح از میزان جذابیت و زیبایی آن به شدت می کاهید. زیبایی این قبیل کیف ها زمانی بیشتر دیده می شود که آن را با یک جفت کفش قرمز تک رنگ بپوشید. همچنین پوشیدن یک جفت کفش گلدار و یا خالخالی زیبا همراه با یک کیف ساده تک رنگ بسیار چشم نواز خواهد بود. این ترکیب روشن و زیبا هماهنگی و تعادل زیادی خواهد داشت.
  • مات و براق بودن الیاف. می توانید از کیف و کفش با توناژ رنگی مشابه استفاده کرده اما دقت کنید که بافت و متریال آنها با هم تفاوت داشته باشد. برای مثال، کفش های مات را با کیف های براق و متالیک بپوشید. ترکیب زیر را تصور کرده و ببینید که تا چه حد شیک و چشم نواز است: کفش های قهوه ای و یا بژ را با یک کیف به رنگ برنز و یا طلایی براق ست کنید. همچنین کفش های سفید نیز با کیف دستی طلایی جلوه با شکوهی خواهد داشت. و البته ایده های بسیار دیگر.

ست مناسب کیف و کفش برای زنان

 

اگر میخواهید شیک و به روز باشید باید نکات زیر را بدانید.

چطور سبک کیف دستی خود را انتخاب کرده تا قابلیت ترکیب شدن با کفش ها و چکمه ها را داشته باشد؟ در واقع، خیلی ساده است، کافی است به جزییات دقت کنید. همیشه می توان میان کفش ورزشی، کفش اداری، و یا چکمه های کلاسیک و سنتی تمایز قائل شده و به راحتی آنها را از هم تشخیص داد. این طور نیست؟ چنین قاعده ای نیز در میان کیف ها برقرار است: ما انواع کیف های اسپرت، خانمانه، کژوال، کیف مجلسی و مدل های بسیار دیگری داریم.

توصیه های کاربردی برای ست کیف و کفش خانم ها

همیشه ترکیب کیف و کفش با دو سبک مختلف ممنوع است.

به علاوه، بهتر است به شکل و شباهت آنها نیز توجه کنید. برای مثال، بهتر است در کنار یک جفت کفش زنانه مجلسی، از یک کیف مجلسی استفاده کرده در حالی که کفش سبک اداری بدون زیور آلات باید با کیفی که کاملا رسمی و مناسب اداره است استفاده شود.

به هیچ وجه قوانین ترکیب صحیح رنگ ها را فراموش نکنید: رنگ های گرم را با رنگ های گرم و رنگ های سرد را با رنگ های سرد ترکیب کنید.

ترکیب کیف و کفش

برای داشتن اصلی ترین و بنیادی ترین ست های کیف و کفش تنها خرید چند مورد الزامی است:

. کیف و کفش مشکی

. کیف و کفش قهوه ای

. کیف و کفش بژ

داشتن این اقلام به شما کمک کرده تا در طول سال و در هر شرایطی ظاهری شیک و جذاب داشته باشید. و اگر می توانید از هر رنگ دو ست خریداری نمایید بهتر است سبک هایشان متفاوت باشد. یک ست رسمی مناسب اداره و یک ست اسپرت.

انواع کیف ها
  • کیف های چرمی لطیف و بدون جزئیات اضافه. این قبیل کیف ها را می توان در هر ساعتی و در کنار هر نوع کفشی استفاده کرد.
  • کیف های مزین به انواع زیپ، زنجیر و گل میخ و دیگر المان های تزیینی که اساسا باید با کفش های ساده ست شوند.
  • کیف های کوچک بدون دسته، کیف های پاکتی و یا هر مدل کیف کوچک دیگری که باید با کفش هایی شیک و خانمانه ترکیب شوند. اگر به دنبال کیفی برای ست کردن با یک جفت صندل پاشنه بلند هستید، انتخاب یک کیف باریک و کوچک بسیار مناسب بوده و در کنار کفش های ساق دار پاشنه بلند نیز میتوانید از یک کیف پول کوچک استفاده کنید.
  • کیف چرمی پوست ماری این روزها بسیار مورد پسند است. اگر می خواهید از چنین طرحی استفاده کنید، باید کفشتان هم مشابه آن باشد.
  • کفش های کار و رسمی را بهتر است با کیف هایی با فرم مشخص استفاده کنید. مثل یک کیف بزرگ با زاویه های تیز.
  • بهتر است چکمه های بدون پاشنه و تخت خود را با یک کیف دوشی کج بپوشید.
  • کیف های پارچه ای و یا حصیری، مناسب ساحل و پیاده روی هستند. این کیف ها کاملا ایده ال صندل های مدرن هستند.
  • کالج ها و کفش های کتانی و یا چکمه هایی به فرم چکمه مردانه را با کیف های ورزشی و یا بزرگ بپوشید و نیازی نیست به شکل و یا جاداری کیف خیلی اهمیت بدهید.
  • اگر که کیف های دیگری با شکل های غیر معمول و پر زرق و برق را دوست دارید، توصیه می کنیم در کنارشان از یک جفت کفش ساده و تک رنگ استفاده کنید.

انواع کیف

و در آخر، توصیه نهایی ما این است: اگر شما مشتاقانه و با دقت کیف و کفشتان را انتخاب کنید، در نهایت موفق خواهید شد با کمترین هزینه تبدیل به یک خانم بسیار شیک و جذاب شوید.

ترجمه: آتنـا هوایی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید