• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2018 / 03 / 25

توصیه اسطوره منچستر به گرت بیل

گرت بیل فوتبالیست 28 ساله انگلیسی تبار است. در حال حاضر این فوتبالیست حرفه ای به عنوان سریعترین بازیکن فوتبال جهان است. او هافبک تیم رئال مادرید است و افتخارات زیادی برای این تیم به ارمغان آورده است. بسیاری از باشگاه های مطرح جهان خواستار پیوستن گرت بیل به تیم آنها است که یکی از این باشگاه ها منچستر یونایتد می باشد.

گرت بیل

رایان گیگز اسطوره منچستریونایتد و تیم ملی فوتبال ولز به گرت بیل توصیه کرد که در رئال مادرید بماند و پیشنهاد یونایتد را رد کند.

گرت بیل که روزهای بدی را در تیم فوتبال رئال مادرید می‎گذراند از چند تیم مطرح اروپایی به ویژه منچستریونایتد پیشنهاد دارد و البته رایان گیگز، ستاره اسبق یونایتد که اهل ولز هم هست به وی توصیه کرد که در رئال بماند و پیشنهاد یونایتد را رد کند.

گیگز در این باره گفت: این تیم رئال مادرید است. تنها باشگاه‎های کمی در دنیا وجود دارند که این اندازه درخشان هستند. البته باید در آن تیم بماند. گرت چه برده؟ ۳ قهرمانی لیگ قهرمانان؟ سقفش همین است؟ وقتی در باشگاهی مانند مادرید هستی همیشه باید عنوان کسب کنی.

گیگز همچنین در ادامه درباره بیل که در دیدار دوستانه تیم ملی کشورش مقابل چین خوش درخشید و گل زد گفت: گرت توانایی زدن هر نوع گلی را دارد، او شباهت‎هایی با رونالدو دارد. هر دو کارشان را به عنوان بازیکنان کناری آغاز کردند و حالا گلزن هستند.

از افتخارات این فوتبالیست حرفه ای می توان به دریافت جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۱۱ انگلیس اشاره کرد. در سال ۲۰۱۳ نیز بازیکن سال فوتبال انگلیس شد و در ادامه نیز گرت بیل عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ جزیره را به دست آورد.

گرت بیل با حضور فوق‌العاده‌اش در تاتنهام به عنوان یکی از نمادهای فیفا ۲۰۱۴ لقب گرفت ودر همان سال یکی از غایبان بزرگ جام جهانی بود.

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید