• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2018 / 03 / 27

نامزدهای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ در سایت فیفا

سایت رسمی فیفا کتابچه ای با موضوع نامزدهای میزبانی جام جهانی 2026 را منتشر کرد. این کتابچه لیست کشورهایی است که خواستار میزبانی این دوره از رقابت ها در سطح جهان می باشند.

جام جهانی 2026 بیست و سومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال است. قاره ها سهمیه های مختلفی برای شرکت در جام جهانی دارند که بنابر اعلام فیفا در جام جهانی 2026 چهل و هشت تیم سهمیه دارند و می توانند در این رقابت ها شرکت کنند که بر اساس آن اروپا 16، آفریقا 9، آسیا 8، آمریکای جنوبی 6، آمریکای شمالی 6، و اقیانوسیه یک سهمیه دارند.

 نامزدهای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ در سایت فیفا

فیفا کتابچه‌ای با موضوع نامزدهای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ میلادی در سایت رسمی خود منتشر کرد.

کتابچه‌ نامزدهای رسمی جام جهانی 2026 میلادی شامل:

مراکش، کانادا، آمریکا و مکزیک (به صورت مشترک) توسط سایت رسمی فیفا منتشر شد.

انتخاب میزبان جام جهانی 2026 میلادی در شصت‌وششمین کنگره سالانه فیفا که روز 23 خرداد ماه سال جاری در مسکو، پایتخت روسیه برگزار خواهد شد، صورت می‌گیرد.

پس از انتشار درخواست‌های رسمی برای میزبانی از جام جهانی 2026 میلادی گروه ویژه‌ای از سوی فیفا پروسه بازدید از کشورهای خواهان برگزاری این رقابت‌ها را آغاز می‌کند. زمان بازدید این گروه از کشورهای درخواست‌کننده میزبانی جام جهانی 2026 میلادی از سوی فیفا اعلام خواهد شد.

کشورهای کانادا، آمریکا و مکزیک پس از چند دوره مذاکره تصمیم به میزبانی مشترک از جام جهانی 2026 میلادی و ارائه درخواست رسمی به فیفا گرفتند. مراکش نیز دو هفته قبل به صورت رسمی درخواست میزبانی از این رقابت‌ها را به فیفا ارائه کرد.

میزبانی مشترک قبلا در جام جهانی 2002 برای کشورهای کره جنوبی و ژاپن اتفاق افتاده است و باید یک کمیته مسئول برگزاری مسابقات باشد.

راهیابی به مسابقات انتخابی برای جام جهانی 2026 مشخص نیست. همه ی 209 عضو فعلی فیفا می توانند در این مسابقات انتخابی شرکت کنند. کشور میزبان نیز بدون شرکت در مسابقات انتخابی به جام جهانی راه می یابد.

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید