• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2018 / 03 / 28

تغییرات جدید قوانین اتحادیه فوتبال اروپا

شصت و چهارمین دوره مسابقات لیگ قهرمانان اروپا 19-2018، باشگاه های برتر اروپا و بیست و هفتمین دوره لیگ قهرمانان خواهد بود.

سوپر جام اروپا 19-2018 چهل و سومین مسابقه سالیانه سوپرجام اروپاست که توسط یوفا برگزار می‌شود و قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا 18-2018 و لیگ اروپا 18-2018 مقابل هم قرار می‌گیرند. این بازی در 14 اوت 2018 در ورزشگاه آ. له کوک آرنا در تالین، استونی برگزار می‌شود.

لیگ اروپا 19-2018 چهل و هشتمین دوره رقابت‌های سطح دوم باشگاه‌های اروپایی است که توسط یوفا برگزار می‌شود و دهمین دوره آن بعد از تغییر نام این جام از جام یوفا به لیگ اروپا می‌باشد.

 تغییرات جدید قوانین اتحادیه فوتبال اروپا

فینال لیگ اروپا 2018 در ورزشگاه لومیرز در دسین شارپیو فرانسه برگزار می‌شود.

اتحادیه فوتبال اروپا، تغییرات تازه‌ای را از فصل آینده در برگزاری مسابقات خود اعمال می‌کند.

اتحادیه فوتبال اروپا، تغییراتی را که در جلسه کمیته اجرایی یوفا در ماه فوریه در براتیسلاوا اتخاذ شده بود را امروز تایید کرد و اعلام کرد که این قوانین جدید، در فصل 19-2018 اجرایی خواهد شد.

این تغییرات که لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و سوپرکاپ اروپا را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد، به شرح زیر است:

از فصل 19-2018، برای بازی‌هایی که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به وقت‌های اضافه می‌روند، تعویض چهارم برای تیم‌ها مجاز خواهد بود.

به طور استثنا برای فینال لیگ قهرمانان اروپا، فینال لیگ اروپا و سوپرکاپ اروپا، 23 بازیکن (به جای لیست 18 بازیکنی که در سایر بازی‌ها مجاز به معرفی است) از سوی باشگاه‌ها می‌تواند معرفی شود.

زمان برگزاری برخی از بازی‌ها نیز تغییر می‌کند که به شرح زیر است:

همه ی بازی‌های مرحله پلی آف، مرحله گروهی، یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال، ساعت 21 به وقت محلی (23:30 به وقت تهران) آغاز خواهد شد.

اگرچه در تمامی بازی‌های مرحله گروهی، دو بازی از روز‌های سه شنبه و دو بازی از روز‌های چهارشنبه ساعت 18:55 به وقت محلی (21:25 به وقت تهران) آغاز خواهد شد.

بازی‌های مرحله گروهی لیگ اروپا تا مرحله یک هشتم نهایی، همان ساعت‌های 18:55 و 21:00 به وقت محلی برگزار خواهد شد.

در خصوص اضافه کردن بازیکنان جدید به لیست تیم‌ها پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا، هر تیم می‌تواند بدون محدودیت سه بازیکن به لیست خود اضافه کند.

این قوانین جدید در رقابت های فصل 19-2018 اعمال می شوند.

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید