• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2018 / 03 / 29

ژسوس، پیشنهاد 90 هزار پوندی منچستر سیتی را رد کرد

گابریل ژسوس فوتبالیست برزیلی تبار متولد سال ۱۹۹۷است. در حال حاضر ژسوس 20 ساله، بازیکن مهاجم تیم منچستر سیتی لیگ برتر فوتبال انگلستان است.

ژسوس تا قبل از پیوستن به منچسترسیتی در باشگاه های آنانگوئرا (2010-2012) و پالمیراس (2015-2017) بازی کرده‌ است.

پیشنهاد منچستر به ژسوس

از سابقه ی حضور او در مسابقات مهم می توان به رقابت های المپیک تابستانی سال 2016 اشاره کرد، که به همراه تیم ملی فوتبال برزیل راهی این رقابت ها شد.

ژسوس که از سال 2015 با امضای قراردادی 3 ساله وارد تیم منچستر شد، اکنون باشگاه منچستر خواستار تمدید قرار داد او با دستمزد 90 هزار پوند در هفته می باشد. به گفت نشریه ای معروف گابریل ژسوس این پیشنهاد را رد کرده است.

همانطور که گفته شده است ژسوس تا پایان تابستان جاری منتظر خواهد ماند تا پیشنهاد های جدیدی از سایر باشگاه ها به او شود، در غیر اینصورت تصمیمی جدید خواهد گرفت.

ژسوس برای منچستر بازیکن مهمی است که در رقابت های فصل جاری با بازی در 32 مسابقه 11 گل را به ثمر رسانده که این آمار خوبی برای تیم می باشد.

در جام جهانی 2014، تیم آلمان با نتیجه 7 بر 1 توانست برزیل را شکست دهد، و اخیرا تیم ملی برزیل در دیداری دوستانه که با آلمان داشت، ژسوس توانست با زدن یک گل آلمان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و انتقام 7 گل خورده از آلمان را بگیرد.

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید