• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2018 / 04 / 03

ماسکی که راز جوانی ژاپنی هاست

راز جوانی و زیبایی ژاپنی ها: این ماسک طبیعی گذر سال ها را از صورت شما از بین می برد

آیا می دانید که برنج برای قرن ها به عنوان عنصری موثر در لوازم آرایشی ها استفاده شده است و در دستورالعمل های زیبایی ژاپنی ها بسیار معمول است؟

راز جوانی و پوست خوب ژاپنی ها چیست

برنج غنی از ویتامین های B است که به رشد و ترمیم سلول کمک می کند، همین طور روند پیری را کاهش داده و خون رسانی به پوست را افزایش می دهد بنابراین همه چیزهایی که برای پوستی خیره کننده نیاز دارید، در برنج یافت می شود.

آرامش و زیبایی خود را با راز زنان ژاپنی برای جلوگیری از پیری زودرس به دست آورید.

این ماسک درمانی به زودی تبدیل به ماسک مورد علاقه شما خواهد شد، زیرا پس از استفاده از آن، پوستی نرم، روشن، شاداب و درخشان خواهید داشت. برای تهیه این ماسک از مواد با کیفیت مانند برنج، شیر و عسل استفاده می شود.

ماسک برنج

برای تهیه این ماسک شما نیاز به 2 تا 3 قاشق غذاخوری برنج خام دارید. برنج را همراه مقداری آب بجوشانید تا نرم شود. (برنج خام را در آب سرد قرار دهید، تا به آرامی با شعله ملایم نرم شوند). بعد از این که برنج کاملا نرم شد آن را داخل کاسه ای جداگانه بریزید.

ماسک برنج راز جوانی ژاپنی ها

صافی را روی کاسه ای قرار دهید تا آب برنج را بتوانید نگهداری کنید. برنج را از صافی عبور دهید (آب برنج را دور نریزید) و یک قاشق غذا خوری شیر گرم به آن اضافه کنید. آن دو را با یکدیگر مخلوط کنید، سپس یک قاشق غذاخوری عسل نیز به آن اضافه کنید و کاملا مخلوط کنید تا ترکیب یکدست حاصل شود.

صورت خود را کاملا تمیز کنید و ماسک را به طور یکدست روی صورت قرار دهید.

ماسک را بعد از نیم ساعت با آب برنج بشویید.

علاوه بر این خواص مفید، آب برنج یک مرطوب کننده پوستی مهمی است، دارای آنتی اکسیدان می باشد و توانایی جذب اشعه ماوراء بنفش را دارد.

همچنین قادر به اتصال به مس است، تشکیل (ملانین) لکه های سیاه و قهوه ای پوست را کم می کند، و در نتیجه از تشکیل رنگدانه به صورت لکه ای جلوگیری می کند و پوست را نسبت به قبل روشن تر می کند.

این ماسک را بیش تر از 4 روز در یخچال نگهداری نکنید. دو بار در روز، صبح و عصر به عنوان یک لوسیون صورت استفاده کنید. آن را در قالب های یخ بریزید و از آن برای ماساژ صورت و یا درمان آکنه و ضد پیری پوست استفاده کنید.

ترجمه: میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید