• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2015 / 07 / 26

چگونه ابروهایی زیبا و پررنگ داشته باشیم؟

امروزه بیشتر از هر زمان دیگری ابرو برای زیبایی افراد مهم است. همان مقدار کم مو که در بالای چشمهای ما قرار دارد می تواند زیبایی چهره ی ما تحت تاثیر خود قرار دهد. امروزه هر چقدر ابروها پر رنگ تر باشند بهتر و زیباتر خواهد بود. متاسفانه همه ی ما ابروهای زیبا و پر رنگ نداریم. در این مقاله در مورد داشتن ابروهای زیبا و پر رنگ صحبت می کنیم.

راهکارهایی برای داشتن ابروی پرپشت

  • به ابروهای خود دست نزنید

وقتی می خواهید ابروهای خود را پر کنید سعی کنید به آنها دست نزنید ولی این کار بسیار مشکل است زیرا موهای صورت در همه جا رشد می کنند و ظاهر بدی به چهره ی شما می دهند. پس سعی می کنید این موها را از روی چهره ی خود بزدایید. مواظب باشید زدودن موهای قسمت های دیگر صورت باعث آسیب به ابروها نشود. در این گونه موارد سعی کنید از قیچی برای برداشتن موهای زائد استفاده کنید. استفاده از واکس و یا موم  در این چند ماهی که می خواهید ابروهای خود را پر کنید، توصیه نمی شود. حوصله داشته باشید و صبر کنید.

  • لایه برداری

می دانیم که لایه برداری برای داشتن پوستی صاف ضروری است. این کار برای ابروها نیز می تواند مفید باشد. یک مسواک نرم بردارید و نواحی اطراف ابرو را لایه برداری کنید. این کار رشد مو در نواحی ابرو را تحریک می کند.

  •  از سرم ها و ویتامین های موجود در بازار استفاده کنید

تعداد زیادی سرم در فروشگاه ها وجود دارد که نه تنها به رشد ابرو کمک می کند بلکه به علت داشتن پپتیدها رشد موها از فولیکول را نیز تحریک می کند. شما همچنین می توانید از مکمل های بیوتین دار استفاده کنید. استفاده از بیوتین به رشد موها کمک زیادی می کند. 

مدت زمانی که منتظر پر شدن ابروهای خود هستید، ممکن است برخی از نواحی بدون مو باشد. در این گونه موارد می توانید از پودر و یا مداد برای پر کردن فضاهای خالی استفاده کنید. از محصولاتی استفاده کنید که به رنگ ابروهای شما شبیه باشد.

  • همان طور که قبلا نیز گفتیم، هنگام پر کردن ابروها ممکن است کمی ظاهر بد و آشفته پیدا کنید. در این مدت، پیشنهاد می کنیم که از ژل های ابرو برای مرتب کردن ابروها استفاده کنید.
  •  موهای ناخواسته را پنهان کنید

با استفاده از ژل می توانید به ابروهای خود شکل دهید. همان طور که قبلا نیز گفتیم، به ابروهای خود دست نزنید. حتی موهایی که خارج از محدوده ی ابرو رشد کرده اند.

  • بعد از اینکه ابروها را به طور کامل پر کردید، وقت آن است که به طور حرفه ای به آنها شکل دهید. به خاطر داشته باشید که طول این مدت برای افراد مختلف متفاوت است. از یک آرایشگر ماهر برای تمیز کردن و شکل دادن به ابروها کمک بگیرید.

ترجمه: زهرا کامران ور

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - -



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید