• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2018 / 04 / 22

فیلم های زیر را در مکانی با حضور بیش از یک نفر تماشا کنید!

در مقاله قبلی با عنوان “12 فیلمی که هرگز نباید به تنهایی تماشا کنید!” دوازده فیلم با توضیح مختصر هر یک داده شده است که این فیلم ها را ترجیحا به تنهایی تماشا نکنید چرا که وحشت و ترس حاصل از این فیلم ها شاید مدت ها با شما همراه باشد.

در این مقاله 11 فیلم دیگر که هنر این فیلم ها ایجاد ترس و وحشت در بیننده است معرفی شده اند. این فیلمها را با حضور دوست، والدین، برادر یا خواهر خود و یا در غیر اینصورت، در روز تماشا کنید.

یک: فیلم قرارداد 2013

فیلم Contracted یا قرارداد یک فیلم آمریکایی در سبک وحشت جسمی (به کاری در گونه وحشت گفته می‌شود که ترس را اساساً از طریق نابودی یا انحطاط واضح بدن ایجاد می‌کند. این گونه کارها ممکن است با چیزهایی مانند پوسیدگی، بیماری، انگل، جهش یا قطع عضو در ارتباط باشند.) به نویسندگی و کارگردانی اریک انگلند محصول 2013 می باشد. این فیلم اولین بار در 23 نوامبر 2013 در ایالات متحده منتشر شد.

داستان زن جوانی که بعد از تجاوز از یک بیماری منتقله آمیزشی رنج می برد و … .

  فیلم ترسناک قرارداد را به تنهایی نبینید

دو: فیلم رهایی

رهایی یا Deliverance، فیلم ترسناک آمریکایی محصول سال 1972 به کارگردانی جان بورمن می باشد.

فیلم بر پایه رمانی به همین نام نوشته “جیمز لافایت دیکی” می باشد.

داستان 4 مرد آتلانتائی که تصمیم می گیرند تا در یک رودخانه در شمال جرجیا قایق رانی کنند و … .

فیلم ترسناک رهایی را به تنهایی نبینید

سه: فیلم دریاچه مونگو

Lake Mungo یا درباچه مونگو، یک فیلم ترسناک روانشناختی استرالیایی در سال 2008 به کارگردانی جوئل اندرسون است.

آلیس پالمر 16 ساله هنگامی که همراه خانواده اش در یک سد در حال شنا کردن بود غرق می شود. بعد از مرگ او برادر کوچکترش ماتئو هنگام استفاده از دوربین ها و ضبط تصاویر خانوادگی متوجه می شود روح آلیس در تصاویر ظاهر می شود. بعد از مدتی مشخص شد ماتئو دقیقا چیزهایی را ثبت کرده که خواهر مرده اش می دیده است تا به خانواده اش دلیلی برای نبش قبر آلیس بدهد و … .

فیلم ترسناک دیاچه مونگو را به تنهایی نبینید

چهار: فیلم غیر دوستانه

Unfriended یا غیر دوستانه، فیلمی ترسناک به کارگردانی لوان گابریادزه که در سال 2014 منتشر شد.

داستان فیلم روی صفحه نمایش یک لپ تاپ گفته می شود. یک سال پیش لورا برانز دانش آموز دبیرستانی اقدام به خودکشی کرد بعد از اینکه یک کاربر بی نام، یک ویدئوی ویروسی از او بارگذاری کرد. گروهی از دوستانش که در خودکشی او به نحوی دست داشته اند در يک چت‌ روم اينترنتی احساس می ‌کنند که دچار نيروی مرموز و مافوق‌ طبيعی شده‌اند که آن ‌ها را وادار به استفاده از حساب کاربری (اکانت) دوست مرده ‌شان می‌کند و هنگام آنلاین بودن متوجه می شوند که یک نیروی شیطانی به سراغ آنها آمده و قصد انتقام گرفتن را دارد و…

فیلم ترسناک غیر دوستانه را به تنهایی نبینید

پنج: فیلم Them

Them، فیلمی ترسناک فرانسوی-رومانیایی به کارگردانی دیوید مورِا و سیویر پلد محصول سال 2006 می باشد.

مادر و دختری در طول شب در یک جاده رانندگی می کنند و ماشینشان واژگون می شود. مادر ناپدید می شود دختر با صدای بلند فریاد می زند اما صدایش از داخل جنگل با یک صدای ملایم تکرار می شود. دختر سعی می کند با پلیس تماس بگیرد اما گلویش فشرده می شود تا بمیرد.

کلمنتاین معلمی است که تازه به این منطقه نقل مکان کرده است.

روز بعد کلمنتاین از کنار ماشین واژگون شده عبور می کند و ماشین را می بیند. بعد از اینکه شب به رختخواب می رود با صدای موزیکی که از بیرون به گوش می رسد بیدار می شود. او و همسرش لوکاس به دنبال صدا می روند و متوجه می شوند که ماشینشان از نزدیکی خانه حرکت داده شده است. همانطور که لوکاس نزدیک ماشین می شود ماشین خاموش می شود و … .

فیلم ترسناک them را به تنهایی نبینید

شش: فیلم کالکتور

The Collector یا کالکتور فیلم ترسناک آمریکایی محصول سال 2009 به کارگردانی مارکوس دانستن است.

لری و همسرش بعد از برگشت به خانه متوجه می شوند برق منزلشان قطع شده است در همین زمان جعبه بزرگی که روی پله ها قرار گرفته است نظرشان را به خود جلب می کند وقتی آن را باز می کنند از محتوای آن وحشت می کنند و در این حین توسط فردی ناشناس مورد حمله قرار می گیرند و … .

فیلم ترسناک کالکتور را به تنهایی نبینید

هفت: فیلم هارد کندی

Hard Candy یا هارد کندی فیلم ترسناک آمریکایی محصول سال 2005 به کارگردانی دیوید اسلید و نویسندگی برایان نلسن است.

هیلی استک 14 ساله در یک چت آنلاین با عکاس 32 ساله ای به نام جف آشنا می شود. جف و هیلی یکدیگر را در یک قهوه خانه ملاقات می کنند، جف او را به منزلش دعوت می کند و هیلی از او می خواهد تا عکس بگیرد قبل از اینکه بتواند عکس بگیرد چشمانش تار می شود، سرش گیج می رود و به زمین می افتد.

جف زمانی که بیدار می شود، خودش را به صندلی بسته می بیند. هیلی توضیح می دهد که در مورد او تحقیق کرده و می داند که او یک بچه آزار، متجاوز و یک قاتل است. جف این ادعاها را انکار می کند و می گوید بی گناه است. هیلی خانه جف را جستجو می کند و تفنگ و گاو صندوقش را پیدا میکند. هیلی در گاو صندوقش تصویری از یک بیمار و دونا مائور را پیدا میکند دختری که مفقود شده بود و هرگز پیدا نشد و… .

 فیلم ترسناک هارد کندی را به تنهایی نبینید

هشت: فیلم اتاق سبز

Green Room یا اتاق سبز یک فیلم ترسناک مهیج آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی “جرمی سالنی یر” است که در آوریل 2016 منتشر شده است.

داستان فیلم روایت نبرد خونین یک گروه موسیقی راک با نژادپرستان نئو-نازی‌ است، اعضای گروه موسیقی راک پس از اینکه شاهد یک قتل می شوند، برای نجات جان خود مجبور می شوند با یک گروه مبارزه کنند و…

فیلم ترسناک اتاق سبز را به تنهایی نبینید

نُه: فیلم (ماما)

Mama یا ماما یک فیلم درام ترسناک کانادایی به کارگردانی و نویسندگی “اندی موشیاتی” است.

داستان پدر خانواده ای که در بحران مالی ثروتش را از دست می دهد و به مرز جنون می رسد طوریکه کارکنان، شریک و همسرش را به قتل می رساند او سعی می کند دو دختر کوچکش را به جنگل ببرد تا آنها را نیز به قتل برساند و … .

فیلم ترسناک ماما را به تنهایی نبینید

ده: فیلم Ex Machina (اکس ماکینا یا فراماشین)

یک فیلم علمی تخیلی و تریلر روانشناختی انگلیسی محصول سال 2015 به نویسندگی و کارگردانی “الکس گارلند” است.

داستان یک برنامه نویس 26 ساله که برای شرکت “بلوبوک” محبوب ترین موتورهای جستجوی وب در جهان کار می کند. او در یک مسابقه برنده جایزه می شود که جایزه آن گذراندن هفته ای در یک ویلای خصوصی واقع در کوهستان بود که متعلق به مدیر عامل اجرایی شرکت بود. اما بعد از ورود به ویلا متوجه شده که وظیفه اش سنجش و ارزیابی خصوصیات یک هوش مصنوعی است و  … .

فیلم ترسناک اکس مکینا را به تنهایی نبینید

یازده: فیلم آنابل: آفرینش

Annabelle: Creation یا (آنابل: آفرینش) فیلمی آمریکایی در سبک فراطبیعی و ترسناک به نویسندگی “گری دوبرمن” و کارگردانی “دیوید افو سندبرگ” است که در 11 اوت 2017 در ایالات متحده اکران شد.

فیلم ترسناک آنابل را به تنهایی نبینید

فیلم داستان یک عروسک ساز و همسرش است که دوازده سال از مرگ غم انگیز دختر کوچکشان می گذرد آنها به یک کشیش و چند یتیم همراه او در خانه خود پناه می دهند اما بعد از آن شاهد هدف قرار گرفتنشان توسط موجود وحشتناکی هستند که خودشان خلق کرده اند و … .

ترجمه و تحقیق: زهرا صـانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید