• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2015 / 08 / 18

چگونه با آرایش کردن می توانیم صورت را لاغرتر جلوه دهیم؟

آرایش می تواند یک ابزار قدرتمند برای لاغر نشان دادن صورت شما باشد. کافیست به یکی از افراد مشهور نگاه کنید. بیشتر آنها شبیه خودشان نیستند. نحوه ی آرایش و موهای آنها گاهی اوقات کلا چهره هایشان را تغییر داده و آنها را جذاب تر می کند که این هنر آرایشگری است. شما نیز می توانید از برخی ترفندهای یکسان استفاده کنید تا صورتتان را کمی لاغرتر جلوه دهید.

چگونه با آرایش کردن می توانیم صورت را لاغرتر جلوه دهیم؟

برخی از روش های آرایشی را که در این مقاله ذکر می کنیم دفعه ی بعد و هنگام آرایش به کار ببرید تا تاثیر جادویی آن را ببینید:

  • از شکل ابروی مناسب خود استفاده کنید. ابروهای شما نقش مهمی در لاغر و یا چاق نشان دادن صورت بازی میکند . ابروی شما باید قابل توجه  باشد ولی بهتر است ضخیم نباشد و یک قوس تعریف شده دروسط ابرو قرار داشته باشد . رنگ ابروها  را با سایه ای از آرایش تیره تر از رنگ ابروهای خود تغییر دهید.
  • دایره های زیر  چشم را بپوشانید: دایره های زیر چشم و یا همان گودی های زیر چشم اثر سنگینی بر قیافه ی شما دارد . سعی کنید این گودی ها را با پودرهای مخصوص بپوشانید. شما همچنین می توانید از یک سایه ی چشم سفید رنگ و یا هایلایت برای بیرون و داخل گوشه های چشم خود استفاده کنید.
  • از سرخی گونه استفاده کنید. برای بیشتر افراد استفاده از کمی سرخی با کمی قهوه ای می تواند نتیجه ی بهتری داشته باشد. از این مواد در زیر استخوان گونه استفاده کنید سپس آن را از وسط استخوان تا وسط هر کدام از گوش ها بمالید.
  • بر روی چشم ها تاکید کنید. هر چقدر بر روی چشم ها تاکید بیشتری داشته باشید صورتتان لاغرتر به نطر می رسد. از خط چشم و ریمل هایی استفاده کنید که چشم شما را بزرگ تر جلوه دهد. از سایه ی چشمی استفاده کنید که با رنگ پوست و چشم شما هماهنگ باشد. چشم های آبی با سایه ی صورتی و طلایی بسیار عالی به نظر می رسند. چشم های سبز نیز با سایه ی مسی خوب به نظر می رسند. برای چشمان قهوه ای از سایه ی آبی، بنفش و خاکستری استفاده کنید.
  • یکی از بهترین روش ها برای لاغرتر نشان دادن چهره، استفاده ی درست از برنزه کردن است. یک لایه ی سبک از پودر برنزه کننده را روی فک خود بمالید. بعد این پودر را با آرایش خود ترکیب کنید. سپس لایه ی تیره تری از پودر برنزه کننده را زیر فک بمالید.
  • از یک هایلایت کننده استفاده کنید. از یک های لایت کننده روشن روی گونه، مرکز بینی و پیشانی بزنید.
  • لب های تیره نیز باعث می شود صورت شما سنگین تر به نظر برسد. صورتی روشن برای لب ها یکی از بهترین رنگ ها برای ایجاد چهره ای زیبا است. رنگ های بی اثر لب ها را باریک تر نشان می دهند.

اگر شما تمامی این مراحل را دنبال کنید می توانید آرایشی داشته باشید که حس اعتماد را به شما هدیه می دهد و شما را لاغرتر و زیباتر نشان می دهد.

ترجمه: زهرا کامران ور

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - -



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید