• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2018 / 06 / 10

شاید به زودی هدفون های S-RAY سامسونگ به واقعیت تبدیل شوند

تصور کنید روزی برسد که نیازی نباشد، هدفون حتی سر شما را لمس کند. گوشی های هدفون از گوش شما نیفتد و فشاری روی لاله گوش شما وارد نکند. امواج صدایی را تصور کنید که فقط شما قادر به شنیدن آن هستید که از اسپیکرهای کوچکی روی یقه شما یا شاید هم بند، دکمه یا یک قسمت از لباس شما ساطع می شود و دیگران قادر به شنیدن آن نیستند. این پروژه ای است که چند پژوهشگر در کمپانی سامسونگ می خواهند روی آن کار کنند و آنها اجازه ی استفاده از فناوری صوتی S-RAY شبیه به لیزر را با حمایت و پشتیبانی سامسونگ دریافت کرده اند.

هدفون های S-RAY سامسونگ

ما یک نمونه مینیاتوری از این اسپیکر را در نمایشگاه CES 2018 امتحان کرده ایم و این فناوری، باور نکردنی بود حتی اگر پایه فناوری آن (مدولاسیون اولتراسونیک) خیلی جدید نباشد.

از دیگر محصولاتی که از آزمایشگاه C-Lab سامسونگ بیرون خواهد آمد می توان به AppBee اشاره کرد که یک پلتفرم پژوهشی است که کاربران موبایلی را به یکدیگر متصل می کند و می توان به Plantbox اشاره کرد که یک باغ هوشمند داخل منزل است و به آنها اجازه می دهد به سادگی سبزیجات و گیاهان را در خانه پرورش دهند.

ترجمه: سمیه مظفری

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید